Întrebare cu răspuns(uri)

cum blochez cartela sim daca am pierdut telefonul?

am pierdut telefonul

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

In cazul în care telefonul tău a fost furat sau ai pierdut cartela SIM se poate bloca apeland la una din metodele:

  • chatbot Djingo
  • in Contul tau Irange
  • ⇒ accesează ontul tău My Orange
    ⇒ selectează secţiunea servicii - restricţionare şi redirecţionare apeluri
    ⇒ alege opțiunea restricționare apeluri

    • Prin apel gratuit la *100#, serviciul SelfCare
    • ⇒ apelează *100# de pe orice alt număr de telefon Orange, selectează ramura 3 - Pentru blocarea sau reconectarea numărului pe motiv de furt, apoi ramura 2 - Pentru blocarea sau reconectarea unui număr Orange pe motiv de furt.

      În această secţiune trebuie să introduci numărul de telefon pentru care vrei să faci suspendarea şi parola Orange definită pentru numărul respectiv (formată din cele 6 cifre care fac parte din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică).

      • Prin apel la Serviciul Clienți 300
      • ⇒ selectează ramura 3 - Administrarea abonamentului tău Orange, apoi ramura 4 - Blocarea sau rconectarea unui număr Orange pe motiv de furt/pierdere

        Poți să soliciți suspendarea numărului tău de telefon și prin apel gratuit la numărul scurt 300 de la un alt telefon mobil Orange sau poți apela numărul 0374300300 (tarif normal) de pe orice număr de telefon.

        DE RETINUT - Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor Orange nu implică rezilierea contractului de abonament. Factura ta Orange se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendarii.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

In cazul în care telefonul tău a fost furat sau ai pierdut cartela SIM se poate bloca apeland la una din metodele:

  • chatbot Djingo
  • in Contul tau Irange
  • ⇒ accesează ontul tău My Orange
    ⇒ selectează secţiunea servicii - restricţionare şi redirecţionare apeluri
    ⇒ alege opțiunea restricționare apeluri

    • Prin apel gratuit la *100#, serviciul SelfCare
    • ⇒ apelează *100# de pe orice alt număr de telefon Orange, selectează ramura 3 - Pentru blocarea sau reconectarea numărului pe motiv de furt, apoi ramura 2 - Pentru blocarea sau reconectarea unui număr Orange pe motiv de furt.

      În această secţiune trebuie să introduci numărul de telefon pentru care vrei să faci suspendarea şi parola Orange definită pentru numărul respectiv (formată din cele 6 cifre care fac parte din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică).

      • Prin apel la Serviciul Clienți 300
      • ⇒ selectează ramura 3 - Administrarea abonamentului tău Orange, apoi ramura 4 - Blocarea sau rconectarea unui număr Orange pe motiv de furt/pierdere

        Poți să soliciți suspendarea numărului tău de telefon și prin apel gratuit la numărul scurt 300 de la un alt telefon mobil Orange sau poți apela numărul 0374300300 (tarif normal) de pe orice număr de telefon.

        DE RETINUT - Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor Orange nu implică rezilierea contractului de abonament. Factura ta Orange se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendarii.

Din propria experiență, dacă nu ai un alt telefon la tine sau nu ai acces la un calculator, fuga la un Orange Shop sau Store, declari pierdut telefonul și ceri un alt SIM. Automat, cel din telefonul pierdut va fi blocat.
LE Cand mergi sa iei noul SIM, sa ai un telefon cu tine sau il achizitionezi din magazinul Orange, Eu nu am bagat SIM-ul intr-un telefon si abia acasa am sesizat ca nu functiona, desi era activata, dar avea o problema cartela. Asta era pe 29.12.2020. Noroc ca a doua zi, desi era sambata, Orange Shop era deschis si am cerut alt SIM, care mi s-a dat fara alte discutii si acte de semnat. Altfel ramaneam fara abonament pana in ianuarie 2021. :)

N-ai acces la alt telefon sau calculator, dar esti la doi pasi de un orange shop.
Si ai si timp sa astepti la coada. Buna asta!!!
Apoi declari pierdut TELEFONUL. Pai de ce, ce treaba are telefonul cu cartela sim?!

Salutare@Maryka,

Îmi pare foarte rău pentru situația ta, care este una extrem de neplăcută! Important este să rămâi calm/ ă și să faci totul așa cum trebuie!
Cel mai repede este intri în My Orange și să blochezi de acolo, cum este în link:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-suspend-un-numar-de...

Ai și alte metode, care sper să te ajute!

Le găsești în lunk-ul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-suspend-un-numar-de...

Ce ai în telefon poți recupera ulterior, dacă ai activat unul sau mai multe conturi de back-up.

Ai detalii și cu ce vei face ulterior:

https://www.orange.ro/help/reconectare-n-caz-de-pierderef...
Baftă multă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@queensoft, vorba vine ca il declari pierdut la Orange, e ca o explicatie cand mergi sa ceri alt SIM. Am si spus, vorbeam din propria mea experienta, asa am procedat eu pe 29 decembrie 2020. Nu stiu de ce ti se pare aiurea! Si am mers la Orange Shop Mosilor unde nu era coada, ce sa vezi...
Poate ai tu un sfat mai bun...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!