Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Eroare la reîncărcarea automată programată

Am un abonament Orange și, în contul meu My Orange am asociat un alt număr de prepay. Pentru acest nr. de prepay am activat o reîncărcare automată fixată pe data de 11 ale lunii. A funcționat perfect până azi când am primit mesajul că reîncărcarea nu va avea loc deoarece nu a fost confirmată, cu toate că am răspuns deja de ieri cu "Da" la ora 10:33, iar mesajul de autorizare a fost primit la 09:42 (la mai puțin de-o oră).

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Astfel de situatii se pot rezolva doar cu serviciul clienti, deoarece implica furnizarea de date personale, iar comunitatea este un spatiu public la care are acces orice persoana si, doar cei de la serviciul clienti stiu daca au avut vreo eroare de functionare si iti pot verifica si contul de client..

@Arian: Asa cum spunea @Jay, insistă la ”serviciul clienți” pentru rezolvarea mai urgentă a situației. Altfel, seara sau în weekend.... degeaba.
@delfinas: La ABONAMENT crezi că se pune problema despre ”Aveai in cont cel putin 5 euro?” ??

Salut,

In acest moment intampinam o problema in legatura cu reincarcarile programate.
Ne cerem scuze pentru aceasta situatie, departamentul nostru tehnic face toate demersurile necesare pentru remedierea sa intr-un timp cat mai redus.
Recomandarea noastra este sa faceti o reincarcare imediata pe numarul PrePay.
Multumim pentru intelegere.

Flo, am ratat partea cu abonamentul, am crezut ca exista un credit pe cartela din care se se activeaza lunar, automat, o optiune. In rest, am intuit ca e o problema de/in sistem.

@Orange Assistant Cum se face de fiecare data, dar absolut de fiecare data, ca voi reactionati abia dupa momentul in care se deschid topicuri prin care sunt semnalate unele probleme !?!?!?!?

Si in cazul prepay, si in cazul TV, si in cazul Orange Money reactiile voastre sunt tardive.

Personal administrez 2 numere de prepay si nici unul din ele nu am primit un SMS prin care sa fiu informat, in limbaj de lemn, asupra faptului ca "In acest moment intampinam o problema in legatura cu reincarcarile programate."

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

@FaraUnID: Mizeria trebuie ascunsă sub preș, nu făcută publică. Sigur înțelegi. Dar există vreun caz de anunț prealabil la "avarie"?? Cred că nu la Orange.

Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!