Întrebare cu răspuns(uri)

returnare un produs din comanda cu voucher in magazinul online

Am comandat din orange online, mentionez ca am avut un voucher de reducere si unul dintre produse nu este pe nivelul asteptarilor mele. Se poate sa il returnez si sa primesc orice fel de varianta de bani inapoi fie ca este vorba de alt voucher sau banii pe card?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna, Corina Marina!
Am verificat cu colegii de la magazinul online si, din pacate, avand in vedere faptul ca valoarea voucherului s-a impartit procentual pe fiecare produs din comanda, in cazul de fata nu avem posibilitatea sa oferim inapoi valoarea aplicata pentru produsul pe care doresti sa il returnezi.

Exista posibilitatea sa iti oferim voucherul inapoi doar in cazul in care doresti sa returnezi intreaga comanda.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Mi se părea corect să se gădească o modalitate de rezolvare corectă, dar asta este!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Vio73: Stai liniștit pentru că au gândit-o! Dar cum soluția cea mai avantajoasă este conform devizei vânzătorului aka ”Marfa vândută nu se schimbă!”, au preferat să-l ia pe NU în brațe! La momentul NORMALULUI din prezent, ar fi trebuit să genereze un voucher pe valoarea produsului restituit conform condițiilor de returnare, chiar și cu impunerea unui termen mai scurt de valabilitate (gen 30-60 de zile), dar este ceva notoriu de pretins astfel de ”favoruri” de la #rețeaua#1. Viața merge mai departe indiferent cât de scurtă ar fi ea.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!