Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am comandat din orange online, mentionez ca am avut un voucher de reducere si unul dintre produse nu este pe nivelul asteptarilor mele. Se poate sa il returnez si sa primesc orice fel de varianta de bani inapoi fie ca este vorba de alt voucher sau banii pe card?
Buna, Corina Marina!
Am verificat cu colegii de la magazinul online si, din pacate, avand in vedere faptul ca valoarea voucherului s-a impartit procentual pe fiecare produs din comanda, in cazul de fata nu avem posibilitatea sa oferim inapoi valoarea aplicata pentru produsul pe care doresti sa il returnezi.
Exista posibilitatea sa iti oferim voucherul inapoi doar in cazul in care doresti sa returnezi intreaga comanda.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Salut @Corina Marina,
Da poti sa returnezi produsul in timp de 30 de zile de la primirea coletului iar suma de bani plătită pentru comanda iniţială poate fi:
După returnarea tuturor produselor cumpărate ți se va reactiva voucherul care va avea aceeași perioadă de valabilitate, ca și înainte de utilizare. Ținând cont că vrei să returnezi doar parțial din comandă, posibil să ți se ramburseze doar o parte din voucher sau deloc, depinde de ce scrie în politica de utilizare a voucherele Orange România. Doar Orange Assistant sau un consultant din magazinul online, de la 300, te poate lămuri cel mai bine referitor la acest lucru.
@rafa: Exact la ceea ce ”mă temeam”, aflu că pot sta liniștit. Adică, eu dacă folosesc la o comandă un voucher (valoric sau procentual), în cazul renunțării parțiale din conținutul comenzii, voi primi în primul rând bani în cont (nu un alt voucher). Din cele expuse de tine, va fi o excelentă metodă de conversie a voucherelor (indiferent de forma lor) în credit pe card/cont, fără a mai achiziționa DEFINITIV ceva anume. Nu-i așa că-i incredibil? :)))
@Corina: nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție, în cazul în care se adeverește că poți converti voucherele utilizate în lei pe card / în cont.
@Corina Marina, poți sa ne spui daca ai avut un voucher cu reducere in procente, de exemplu 10%, sau un voucher cu o valoare exacta, 20 euro de exemplu?
@FLo_1, Corina a menționat ca a comandat mai multe produse iar unul dintre ele nu i-a plăcut. Daca comanda un sigur produs se putea întâmpla ce ai spus tu, find comandate mai multe nu, pentru ca voucherul poate fi scăzut din valoarea oricarui produs comandat iar ce am publicat mai sus poate fi aplicabil.
Informația publicata de mine a fost preluata de pe orange.ro, secțiunea help.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-...
@rafa, suma de bani plătită nu este echivalent cu un voucher.
@Razvan, hai sa așteptam mai multe detalii de la @Corina pentru a vedea in ce situație se afla. :)
Este destul de clar, mai recitește odată ce a scris.
@rafa: @Corina a oferit toate detaliile necesare. Restul sunt ”curiozități” din ciclul ”Cutezătorii”.
@Razvan: Unii sunt preocupați de colectat ❤ ..... și nu citesc cu atenție toată situația expusă de inițiator. Oferă-le circumstanțele atenuante și totul se va ”clarifica”.
@Corina: Mai mult ca sigur se va rezolva prin returnarea valorii sub forma unui voucher cu termen de utilizare de câteva luni de zile. Contactează doar pe cei de la Magazinul Online și îți vor comunica ce ai de făcut.
Vă mulțumim dacă nu vă veți abate de la subiect și nu veți duce discuția în note personale.
Vom reveni noi cu un răspuns pe acest topic.
am avut un voucher valoric de 25 euro, care se aplica doar in magazinul online. Comanda mea a fost mai mare si am platit diferenta in lei in magazin cand am fost sa ridic comanda
Acel voucher nu poate fin convertit in moneda, indiferent daca oferi ❤ sau nu.
In cel mai bun caz se va genera un nou voucher cu acceasi valoare sau posibilitatea de achizitie a unui alt produs care sa se incadreze in suma platita initial.
Atunci este simplu, ți se vor returna banii achitați, dacă produsul care îți rămâne acasă are valoarea de minim 25 euro.
Buna, Corina Marina!
Am verificat cu colegii de la magazinul online si, din pacate, avand in vedere faptul ca valoarea voucherului s-a impartit procentual pe fiecare produs din comanda, in cazul de fata nu avem posibilitatea sa oferim inapoi valoarea aplicata pentru produsul pe care doresti sa il returnezi.
Exista posibilitatea sa iti oferim voucherul inapoi doar in cazul in care doresti sa returnezi intreaga comanda.
Exact ce am anticipat. Că nu se prea poate returna, în răspunsul numărul 2.
Mulțumesc @Corina Marina ca ai revenit cu detalii! Sper ca te-au ajutat răspunsurile noastre.
FLo1 a răspuns
Vio73 a răspuns
Corina Marina a răspuns
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a răspuns
Razvan a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Razvan a răspuns
FaraUnID a răspuns
Corina Marina a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
FLo1 a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
Corina Marina a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.