Întrebare cu răspuns(uri)

returnare un produs din comanda cu voucher in magazinul online

Am comandat din orange online, mentionez ca am avut un voucher de reducere si unul dintre produse nu este pe nivelul asteptarilor mele. Se poate sa il returnez si sa primesc orice fel de varianta de bani inapoi fie ca este vorba de alt voucher sau banii pe card?

Corina Marina
Corina Marina

Corina Marina

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
Corina Marina
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna, Corina Marina!
Am verificat cu colegii de la magazinul online si, din pacate, avand in vedere faptul ca valoarea voucherului s-a impartit procentual pe fiecare produs din comanda, in cazul de fata nu avem posibilitatea sa oferim inapoi valoarea aplicata pentru produsul pe care doresti sa il returnezi.

Exista posibilitatea sa iti oferim voucherul inapoi doar in cazul in care doresti sa returnezi intreaga comanda.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut @Corina Marina,
‏‏‎ ‎
Da poti sa returnezi produsul in timp de 30 de zile de la primirea coletului iar suma de bani plătită pentru comanda iniţială poate fi:

  • folosită pentru o noua achiziţie online
  • returnata într-un cont bancar
  • returnata în contul de convorbiri Orange
  • ‏‏‎ ‎
    Poti completa formularul de retur in contul tau My Orange sectiunea comenzile mele si alege de acolo cum sa primesti bani.
    Daca mai ai alte intrebari poti reveni oricand cu un nou mesaj aici.
    Nu uita sa ne spui daca ai reusit sa faci returul si cum ai ales sa primesti suma de bani.
    ‏‏‎ ‎
    Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

După returnarea tuturor produselor cumpărate ți se va reactiva voucherul care va avea aceeași perioadă de valabilitate, ca și înainte de utilizare. Ținând cont că vrei să returnezi doar parțial din comandă, posibil să ți se ramburseze doar o parte din voucher sau deloc, depinde de ce scrie în politica de utilizare a voucherele Orange România. Doar Orange Assistant sau un consultant din magazinul online, de la 300, te poate lămuri cel mai bine referitor la acest lucru.

@rafa: Exact la ceea ce ”mă temeam”, aflu că pot sta liniștit. Adică, eu dacă folosesc la o comandă un voucher (valoric sau procentual), în cazul renunțării parțiale din conținutul comenzii, voi primi în primul rând bani în cont (nu un alt voucher). Din cele expuse de tine, va fi o excelentă metodă de conversie a voucherelor (indiferent de forma lor) în credit pe card/cont, fără a mai achiziționa DEFINITIV ceva anume. Nu-i așa că-i incredibil? :)))

@Corina: nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție, în cazul în care se adeverește că poți converti voucherele utilizate în lei pe card / în cont.

@Corina Marina, poți sa ne spui daca ai avut un voucher cu reducere in procente, de exemplu 10%, sau un voucher cu o valoare exacta, 20 euro de exemplu?
‏‏‎ ‎
@FLo_1, Corina a menționat ca a comandat mai multe produse iar unul dintre ele nu i-a plăcut. Daca comanda un sigur produs se putea întâmpla ce ai spus tu, find comandate mai multe nu, pentru ca voucherul poate fi scăzut din valoarea oricarui produs comandat iar ce am publicat mai sus poate fi aplicabil.
‏‏‎ ‎
Informația publicata de mine a fost preluata de pe orange.ro, secțiunea help.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-...

@rafa: @Corina a oferit toate detaliile necesare. Restul sunt ”curiozități” din ciclul ”Cutezătorii”.
@Razvan: Unii sunt preocupați de colectat ❤ ..... și nu citesc cu atenție toată situația expusă de inițiator. Oferă-le circumstanțele atenuante și totul se va ”clarifica”.
@Corina: Mai mult ca sigur se va rezolva prin returnarea valorii sub forma unui voucher cu termen de utilizare de câteva luni de zile. Contactează doar pe cei de la Magazinul Online și îți vor comunica ce ai de făcut.

Vă mulțumim dacă nu vă veți abate de la subiect și nu veți duce discuția în note personale.
Vom reveni noi cu un răspuns pe acest topic.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

am avut un voucher valoric de 25 euro, care se aplica doar in magazinul online. Comanda mea a fost mai mare si am platit diferenta in lei in magazin cand am fost sa ridic comanda

Corina Marina
Corina Marina

Corina Marina

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
Corina Marina

Acel voucher nu poate fin convertit in moneda, indiferent daca oferi ❤ sau nu.

In cel mai bun caz se va genera un nou voucher cu acceasi valoare sau posibilitatea de achizitie a unui alt produs care sa se incadreze in suma platita initial.

Atunci este simplu, ți se vor returna banii achitați, dacă produsul care îți rămâne acasă are valoarea de minim 25 euro.

Buna, Corina Marina!
Am verificat cu colegii de la magazinul online si, din pacate, avand in vedere faptul ca valoarea voucherului s-a impartit procentual pe fiecare produs din comanda, in cazul de fata nu avem posibilitatea sa oferim inapoi valoarea aplicata pentru produsul pe care doresti sa il returnezi.

Exista posibilitatea sa iti oferim voucherul inapoi doar in cazul in care doresti sa returnezi intreaga comanda.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!