Întrebare cu răspuns(uri)

Mi-am reîncărcat o opțiune de 10 euro și nu îmi merge sa sun și nici Internetul nu merge

Buna seara! Mi-am reîncărcat o opțiune de 10 euro și nu îmi merge sa sun și nici Internetul nu merge, ce trebuie sa fac sa rezolv aceasta problema?
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna @Maria,
‏‏‎ ‎
Din păcate ai depășit limita rezonabila de utilizare in roaming si nu mai ai acces la servicii indiferent de valoarea reîncărcării. Daca ai nevoie sa suni sau sa folosești internetul va trebui sa incarci cu credit, sa cumperi o cartela locala sau sa te conectezi la o rețea WIFI.
Vei putea sa apelezi sau sa intri pe internet din nou când te vei întoarce in tara.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna, daca esti in afara tarii de peste 3 luni si ai primit mesajul cu abuz de roaming nu mai merg optiunile de roaming. Va trebui sa incarci cartela cu credit.

Ai primit mesajul cu abuz de roaming? Daca ai folosit mai multe resurse in roaming, decat in tara, e posibil sa nu mai poti folosi optiunea si sa fii nevoita sa incarci cu credit.

@Maria: Bun venit în Comunitate. Chiar dacă ești în roaming SEE de 3 săptămâni, contează să fi folosit numărul activ majoritar și în țară, adică înseamnă că nu ai avut numărul (SIMul) activ în țară, de exemplu cu o lună înaine de plecarea ta din țară. Probabil l-ai păstrat în perioada de grație, care nu se consideră ca utilizare.
Din această cauză, până la revenirea în țară vei putea utiliza numărul doar cu credit, iar încărcarea să fie de minim 10€ lunar pentru a putea activa roamingul.

Bună@ Lupu Maria,
Ca să nu mai cheltui o grămadă de bani cu minutele și să ai probleme, poți folosi apelurile audio/video prin wathapp, skype sau alte platforme, cu internet wifi sau să-ți cumperi o cartelă locală! Mai există varianta reîncărcării doar cu credit, dar este și ea destul de costisitoare, pentru că se va termina imediat ( fără vreo opțiune activă). Dacă ai posibilitatea să ai internet wifi, rezolvi apelurile și internetul foarte simplu, cu wathapp sau altele, cum ți-am explicat mai sus.

Mai sunt topicuri asemănătoare pe aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2273261-activa-oferta-roaming-merg-datele-mobile
Sau:

https://comunitate.orange.ro/questions/2431013-apelez-primesc-apeluri-roaming
Baftă!

@Lupu Maria: ”Ai avut activ numărul în țară”. Bine, dar câtă perioadă de timp a fost numărul activ înainte de a părăsi țara? 2-3 zile sau 2-3 luni nu este una și aceiași referință. Ți-am explicat mai sus de ce. Sunt sigur că inclusiv opțiunea cu minute de 10 euro ai activat-o înainte de a părăsi țara, dar nu este suficient acest aspect.
În caz contrar, rămâne varianta cu credit (cam scumpă), un SIM cu număr local (dacă e pe o durată de timp mai îndelungată) sau free WIFI găsit prin zonă (pentru internet).

Probabil ca acolo e problema, ca traficul de net il consumai prea repede si s-a considerat ca un abuz.
Daca vei sta in Austria mai mult timp, e bine sa iti iei o cartela de acolo, pt ca roamingul e destul de restrictiv.
Mai multe detalii despre roaming si conditii de utilizare:
https://www.orange.ro/pdf-102019/roaming/Ghid_Roaming_Pre...
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-am-acces-la-serviciu...
https://www.orange.ro/roaming/prepay

Daca spui ca fost nevoie sa reincarci pana acum de 2 x 10 euro in decursul a 3 saptamani, inseamna ca ai folosit intensiv telefonul in roaming. Cel mai probabil s-au aprins niste beculete prin NOC-ul Orange, beculete care semnaleaza utilizarea abuziva a resurselor in roaming.

Prin definite roaming-ul este pentru calatorii ocazinale in afara tarii respectand principiul utilizarii rezonabile al resurselor din abonament sau optiune prepay.

In decursul a 3 saptamani ai utilizat cca 14GB de internet (echivalentul celor 2 reincarcari) doar in roaming. Sunt utilizator care nu ating aceste valori intr-o luna de utilizare, in Romania.

Buna @Maria,
‏‏‎ ‎
Din păcate ai depășit limita rezonabila de utilizare in roaming si nu mai ai acces la servicii indiferent de valoarea reîncărcării. Daca ai nevoie sa suni sau sa folosești internetul va trebui sa incarci cu credit, sa cumperi o cartela locala sau sa te conectezi la o rețea WIFI.
Vei putea sa apelezi sau sa intri pe internet din nou când te vei întoarce in tara.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!