Întrebare fară răspuns

De ce pentru inlocuirea unui sim defect (cu ab Yoxo) este necesara deplasarea in magazin Orange?

Am fost si la un dealer si mi-a zis ca Yoxo ei nu proceseaza, mi-a dat un sim blank si "mi-a urat succes" poate reusesc telefonic la 300. Dupa discutia pe chat suport Yoxo, trebuie sa bat iar 25 de km la dealer, ca anunta ei procedura. DAR intrebarea ramane, de ce nu exista posibilitatea de transmitere sim pe curier (ca si in cazul activarii initiale la portare), cu activare sim prin identificare directa cu clientul si chiar cu plata transport de catre client. Eu unul prefer sa dau acei bani, numai sa nu trebuiasca sa bat drumul din nou si cine stie, ajung pe acolo si imi mai zice si ca nu mai are sim-uri (orice e posibil la dealer).

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

@Escu, îți mulțumim pentru feedback și pentru că ai împărtășit cu noi aici, în Comunitate, experiența ta.
Am transmis deja sugestiile tale colegilor noștri.
Ne poți spune, te rog, în ce magazin ai fost? Ai mai încercat și la altul?

@Escu, vrem sa stii ca sugestia ta de a permite inlocuirea SIM-ului Yoxo online, cu ajutorul aplicatiei, a fost bine primita de catre colegii nostri si va fi analizata. In masura in care se va putea face o dezvoltare in acest sens, atunci o astfel de sectiune va fi introdusa in aplicatie.
In alta ordine de idei, pentru situatia ta punctuala, ne poti spune, te rugam, daca deja ai fost din nou intr-un magazin pentru a le solicita schimbarea cartelei SIM Yoxo colegilor nostri?

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

@Orange Assistant: ”In masura in care se va putea face o dezvoltare in acest sens”......Sunt sigur că se poate 100%. Doar trebuie voință și developer-ilor aplicației YOXO impus un update privind această modificare și posibilitate de înlocuire SIM. Altfel nu vorbim despre digital, nu vorbim despre facilizarea procedurilor, iar pe de altă parte tot Orange are de suferit.... în acest caz la capitolul ”imagine”. Financiar nu e cazul atât timp cât abonamentul de Yoxo respectiv merge ”on and on and on”.

Ca sa nu las subiectul neterminat. Am fost in magazin vinerea trecuta asa cum mi s-a recomandat si mi-au repetat ca nu se poate la dealer. Au sunat chiar si la suport si i-au confirmat acest lucru. Am fost pana la urma intr-un magazin propriu (ca asa ne place sa ne plimbam clientii...) si in 2 minute au efectuat schimbarea. Acelasi model de sim, aceeasi procedura, doar ca dealeri nu au acces in sistem... Mai bine imi bagam un bat... Luni imi scrie o cunostina ca se chinuie sa ma sune si ii zice numar invalid sau nealocat, astazi claxona curierul de zor la poarta, mi-a zis ca a incercat sa ma sune si ii zicea la fel... (ambii in alte retele) Eu cu telefonul in mana, semnal full... Fac eu test merge, mai pun pe cineva sa ma sune merge... Vorbesc pe chat poate e vreun serviciu nealocat sau sa dea vreun reset ceva, nu stiu un vlr ceva, si mi se spune ca totul e ok in sistem, ca daca problema persista sa fac iar o inlocuire de sim... I-am zis si lui si zic si aici, mai bine fac portare, decat o noua inlocuire, am avut cartela atatia ani si nu am avut astfel de probleme. Poate altii au mai mult succes, se pare ca la capitolul yoxo, io' nu...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!