Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu am semnal la antena 1!!! Ce pot face?

Bună ziua! Nu am semnal la antena 1!!! Ce pot face?

Marius4409@
Marius4409@

Marius4409@

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Marius4409@
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Marius4409@, bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ce-ți apare pe ecran? Alte canale funcționează?

Doar antena 1 nu merge ...celelalte posturi funcționează...prin fibră optică

Marius4409@
Marius4409@

Marius4409@

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Marius4409@

Celelalte posturi ale trustului Intact (Antena Stars, A3, Happy, Zu) sunt ok? Poate ca s-a schimbat frecventa/canalul pe care se transmite A1, ar fi buna o scanare manuala...

Salutare!
Dacă ai antenă satelit, poate e vorba de reglaje. În ultima vreme au fost vijelii, precipitații, etc! Trebuie repoziționată foarte fin antena!
Dacă ești la cablu, trebuie făcută o rescanare, poate a fost ceva temporar sau anunțați cei de la Orange, la 300.
Baftă!

Pe IPTV Telekom, in momentul de fata, unele posturi nu functioneaza nici la mine. Posibil sa aiba un deranj sau sa lucreze la platforma.

@Marius4409@, am întrebat colegii și, într-adevăr, a fost un incident în acest sens, dar el a fost remediat.
Ne spui, te rog, dacă problema încă persistă la tine?

Dacă te referi la tv satelit, într-adevăr, nu mai era Antena 1, dar am rescanat programele acum și a apărut acest post! Intră în meniu-setări-căutare automată și apoi dai ok sau salvare!
Baftă!

Antena 1 este undeva la capătul benzii și de aceea pune probleme de multe ori, mai ales atunci când între router/ antena se interpun mai mulți conectori ai cablului ( de exemplu dacă ai o priza in perete unde vine semnalul TV și de acolo alt cablu care întra în tv) . Dacă ai conecta tv-ul cu un alt cablu direct din router și ai elimina astfel măcar una din mufe sau un splitter , o sa vezi ca va merge și postul antena 1, fără probleme. Fă o proba cu un cablu pus pe direct .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!