anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonamentele noi Yoxo nu vor mai beneficia de banii inapoi pe netul neconsumat - modificare iunie 2021

Anonim
Neaplicabil
S-a modificat oferta cum nu ma asteptam, in sensul ca abonatii noi care vor achizitiona abonamentele Yoxo nu vor mai primi banii inapoi pe netul neconsumat, in schimb clientii care sunt sub contract nu vor avea oferta schimbata.
Ce parere aveti?
27 Răspunsuri 27

tomaciprian
Cunoscător
Am facut si eu actualizare la aplicatie,iar pe langa "minunata" veste cu scoaterea optiunii de rambursare a banilor pentru netul neconsumat, nu mai pot nici sa ma loghez in aplicatie. (restart telefon + dezinstalare si instalarea din nou)...cica au imbunatatit procesul de portare,dar au stricat alt proces, de logare. Pe langa acest lucru, voiam sa trec si eu luna aceasta cu numarul personal pe YOXO chiar pentru acest beneficiu, bani pentru netul neconsumat, fiindca nu sunt un "mancator" de internet asa infocat (stand 90% din timp doar pe WIFI pentru ca Orange nu-mi ofera si acoperire indoor 4G/4G+ acasa, crezand ca sunt multumit cu voce&date pe 2G). Asa ca, raman in continuare cu FUN 8, ca tot aceiasi bani i-as fi platit si la YOXO, mai ales acum.

Vio73
#StarMember
Probabil că vor mai pierde din clienți, dar în principiu rămâne totuși o ofertă bună pentru un anumit segment de utilizatori! Păcat că încep să mai reducă din beneficii!

Miha_Z
#StarMember
Cred ca tocmai pentru acea facilitate clientii Orange de PrePay sau abonament au facut trecerea la Yoxo. Avand in vedere nenumaratele probleme semnalate in Comunitate, dar si a faptului ca se renunta la oferirea banilor pentru netul neconsumat, clientii vor fi mai sceptici si vor cantari mai bine daca se mai merita trecerea la Yoxo.

RafaHelper
#StarMember
De când intra in vigoare această schimbare?

Anonim
Neaplicabil
@Rafa: de azi, banuiesc, ca tot azi s-a actualizat si aplicatia. @restul: da, sunt de aceeasi parere, principalul avantaj a disparut fata de competitorul Vodafone Flex.

RafaHelper
#StarMember
Trist 😞 chiar ma gandeam sa portez un numar din familie pe yoxo. Pe site inca apare informatia veche, poate ne spune cineva daca mai e valabila sau cand expira.

Anonim
Neaplicabil
Site-ul se actualizeaza greu, ca de obicei. 🙂

mariancirjau
Junior entuziast
eu unul am incercat serviciul YOXO si nu am fost foarte incantat de el. beneficiul asta cu dat inapoi 4 lei la netul nefolosit nu se compara cu beneficiile de la prepay din punctul meu de vedere. Yoxo in afara de restituirea netului nefolosit nu ofera nici un alt beneficiu din pacate.

FaraUnID
Campion certificat
Formularea "S-a modificat oferta cum nu ma asteptam" este total gresita. Fiind vorba de reteaua #1, formularea corecta este "S-a modificat oferta". Si inca o hiba marca reteaua #1 "clientii care sunt sub contract nu vor avea oferta schimbata" - In cazul Yoxo NU exista perioada minima contractuala. Yoxo are perioada de facturare de 30 zile, care implicit este si perioada minima contractuala. Din formularea initiala inteleg faptul ca dupa expirarea periodei minime contractuale, adica 30 zile, se aplica noile TCG ?!?!? In alta ordine de idei exista Vodafone Flex https://comunitate.orange.ro/questions/2643002-orange-yoxo-vs-vodafone-flex si exista progamul de loialitate Vodafone Club https://comunitate.orange.ro/questions/2634849-orange-thank-you-vs-vodafone-club Prin urmare Yoxo impinge actualii si potentiali clienti catre XOXO Vodafone Flex!

FLo1
#StarMember
Atunci când: 1. După mai bine de 1 an tu continui cu un tarif ridicat pretinzând că faci ”discount” (pentru că altfel nu ar mai fi nimeni interesat); 2. Încă nu ești în stare să facilitezi asocierea la un SINGUR cont a mai multor numere; 3. Atunci când la 19 lei cheltuiți de client tu îi dai pe ”marfa TA” nefolosită o estimare de nici 25% (probabil fiind alterată în 30 de zile); 4. Atunci când promiți ceva și nu se mai întâmplă: vezi cazuri genul ”eSIM”, sau ”chat inactiv”, sau raspunsuri și feedback ”la perete - ca-n tenis”; 5. Atunci când îți legi abonamentul exclusiv de aspectul ”digital” dar tu exact resursa ”digitală” o limitezi mai mult chiar și comparativ cu un prepay; 6. Atunci când tot procesul de portare deși pare ușor este anevoios și plin de surprize, iar Orange nu pare să intervină în a te ajuta (vezi grămada de topicuri în Comunitate de portare nereușită din alte rețele spre Yoxo); 7. Atunci când pentru o facilitate (o dată-n an, nu mai des) de resurse SEE pare că plătești mai mult decât un Prepay ... ocazional. ...... cum să nu renunți la acest Yoxo alegând între un Prepay ocazional sau un abonament ”flux continuu”? Dar amatorii de miraje încă mai speră că Yoxo este altceva decât pare. Continuați amăgirea, dar nu e bine pentru nici una dintre părți: nici pentru client (crezând că a descoperit universul), și nici pentru Orange comercializând ACELUIAȘI client (fidel cândva) marfă stricată cu ambalaj de staniol auriu.

DanielaH
Moderator
Toți clienții care au activat Yoxo înainte de data de 8 iunie vor continua să primească banii inapoi pe netul neconsumat, chiar și după 30 de zile. Beneficiul “money back” se pastrează până când se închide numărul.

OverwatchZ
Începător
Eu am lansat o intrebare pe chat, acum sa vedem ce raspuns primesc. Mi se pare aiurea sa se faca asa brusc fara o actualizare prealabila a informatiilor de pe website si aplicatie macar cu cateva zile inainte de incheierea campaniei. De exemplu asta e descrierea pe googleplay: "Beneficiile YOXO: Administrezi totul de pe telefonul tău mobil, în aplicația dedicată Ai prețuri super avantajoase Ai contract pe 30 de zile, pe care îl poți închide când vrei Primești banii înapoi pentru netul neconsumat, la final de lună Alegi lunar cât net vrei Poți activa serviciul Roaming în zona SEE atunci când ai nevoie de el Ai toate costurile la vedere, actualizate în timp real Ai minute și SMS-uri naționale nelimitat Funcționează pe rețeaua 4G Orange Telefonul tău, regulile tale. Mai multe detalii despre abonament: www.yoxo.ro Bani înapoi pentru netul neconsumat Primești bani înapoi pe netul neconsumat, sub formă de reducere, pe următoarea factură. În cazul încare suma aferentă netului neconsumat depășește valoarea abonamentului, diferența de bani o vei regăsi în soldul tău YOXO, în interiorul aplicației. Acesta se va folosi ca reducere la facturile viitoare de abonament. Dacă optezi pentru anularea abonamentul, banii din soldul rămas vor fi returnați pe cardul bancar activ în aplicație. În cazul în care folosești serviciul de roaming SEE, în luna respectivă nu se aplică mecanismul de returnare bani."

tomaciprian
Cunoscător
Ma asteptam la un moment dat,ca preturile reduse sa "dispara" si sa revina la cele de baza,dar nu și aceasta optiune/beneficiu cu returnarea banilor pentru netul neconsumat,care era unica, parerea mea. Asta facea diferenta intre YOXO si FLEX. Sunt dezamăgit.

OverwatchZ
Începător
Au fost actualizate si informatiile de pe website, oferta este valabila pentru clientii ce au aplicat pana pe 7 iunie. Si in noile contracte generate scrie ca nu se ofera beneficii pentru ce este neconsumat. Eu unul cred ca o sa scada numarul de operatiuni de portare. Sper totosi ca sa revina Eu unul sunt dezamagit ca au facut mai intai modificarile si dupa o zi au facut si modificarile pe website.