Întrebare cu răspuns(uri)

Dețin card virtual Orange Money și doresc și card fizic, cum se face?

Dețin card virtual Orange Money și doresc și card fizic, cum se face?

Am accesat Cardurile mele > Solicita card fizic, dar după ce am urmat toți pașii am primit SMS că:
"Cererea de emitere Card de debit nu a putut fi procesata, deoarece exista deja un card asociat contului tau. Pentru detalii apeleaza Serviciul Clienti 300 / Orange Money. Emiterea noului card nu a putut fi procesata, deoarece exista deja un card asociat contului tau. Pentru detalii apeleaza Serviciul Clienti 300 sau 0374300300."

Musicallro
Musicallro

Musicallro

User level
Nivel
1
106 / 750
puncte
Custom field 2
Musicallro
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

S-a rezolvat. Trebuie deschis un tichet (sunat la 300) și asistenții Orange Money închid cardul virtual existent și emit unul nou (fizic și virtual) care se poate livra in magazinele Orange sau prin curier.

Asta a fost singura soluție.

Musicallro
Musicallro

Musicallro

User level
Nivel
1
106 / 750
puncte
Custom field 2
Musicallro

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Ai in aplicatie optiunea de a cere card fizic, in partea de sus a ecranului.. in stanga scrie soldul contului si in dreapta apare daca vrei sa soliciti card fizic..
Alegi daca vrei cardul classic sau platinum, completezi informatiile cerute si daca vrei sa-ti fie livrat la o adresa sau la un Orange Shop si, cand ajunge, esti anuntat..

Se pare că nu ai citit și conținutul postării... Am făcut asta, dar nu mă lasă, primesc SMS că există card înrolat.

Musicallro
Musicallro

Musicallro

User level
Nivel
1
106 / 750
puncte
Custom field 2
Musicallro

Ce primesc când doresc și card fizic, pe lângă cel virtual...

Musicallro
Musicallro

Musicallro

User level
Nivel
1
106 / 750
puncte
Custom field 2
Musicallro

Eu personal doresc, dacă se poate, același date pe cardul fizic ca cele de pe cardul virtual. Dacă nu se poate, să emită altul fizic și ăla virtual să dispară...

Musicallro
Musicallro

Musicallro

User level
Nivel
1
106 / 750
puncte
Custom field 2
Musicallro

Inteleg ca nu-ti afiseaza ce am descris eu?
Daca nu-ti afiseaza in dreapa ca poti cere card, ce iti afiseaza? Acolo nu iti apar datele unui card?
Eu nu am intrat in cardurile mele, cand am solicitat, pentru ca imi afisa direct pe ecran..
Daca tine de aplicatie, va trebui sa discuti conform mesajului cu un consultant..
Comunitatea fiind un spatiu public, format in majoritate din clienti, nu ai cum sa primesti ajutor, pentru situatii ce presupun furnizarea de date personale..
Cardul fizic se emite cu aceleasi date ale cardului virtual.

Salut @Musicallro,
‏‏‎ ‎
Iți recomand sa suni la 300 si apoi apeși tasta 2 pentru Orange Money urmat de tasta 4 pentru a intra in legătura cu un consultant si a verifica cererea ta pentru cardul fizic.
Daca iți este mai ușor poți merge si intr-un magazin Orange, il găsești pe cel mai apropiat de tine aici: https://www.orange.ro/shops/
Eu in magazin am efectuat cererea pentru cardul fizic si iți recomand sa faci la fel daca nu reușești din aplicație.
As vrea doar sa mai menționez ca odată creat cardul vei avea aceleași date pentru cardul fizic la fel ca datele de pe cardul digital din aplicație.
‏‏‎ ‎
Nu uita sa ne spui daca s-a rezolvat problema ta.
‏‏‎ ‎
Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

@Musicallro, bun venit în Comunitate!
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.

S-a rezolvat. Trebuie deschis un tichet (sunat la 300) și asistenții Orange Money închid cardul virtual existent și emit unul nou (fizic și virtual) care se poate livra in magazinele Orange sau prin curier.

Asta a fost singura soluție.

Musicallro
Musicallro

Musicallro

User level
Nivel
1
106 / 750
puncte
Custom field 2
Musicallro

@Musicallro, mulțumim pentru feedback! Ne bucurăm că s-a rezolvat.
Am marcat noi ultimul tău comentariu ca soluție pentru a apărea primul și pentru a putea fi găsit ușor și de către alți membri în caz că se confruntă cu o situație similară.
Te mai așteptăm.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!