Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am o problema pe care o intampin deseori atunci cand vreau sa accesez internetul pe Smart TV Samsung. Imi apare eroarea urmatoare. Care ar putea fi problema, ca urmez toate indicatiile oferite dar fara rezultat. Dupa un interval de timp isi revine singur.
Intri pe pagina de setări a routerului http://192.168.1.1, introduci username și parola specificate pe spatele routerului și la setări avansate adaugi macul tv pe care îl găsești la setările rețelei din tv.
Alte răspunsuri
Eroare de conexiune de genul ăla mi-a mai apărut și mie pe ruterul de bază de la RDS! Pe Huawei de la Orange sau Tp link nu am avut astfel de probleme!
Intri pe pagina de setări a routerului http://192.168.1.1, introduci username și parola specificate pe spatele routerului și la setări avansate adaugi macul tv pe care îl găsești la setările rețelei din tv.
Si ce ai facut Vio cand ti-a aparut acea eroare? Pe mine m-ar interesa o rezolvare la problema pe care o intampin.
Am un router de la Netis si intr-adevar internet am de la Digi.
Eu am posibilitatea de a alege sau comuta pe un alt router, adică pe un Tp link archer c2, cu două benzi ( de 2,4 și 5 ghz) și totul revine la normal, adică funcționează! Nici cu routerele Huawei de la Orange fibră nu am vreo problemă de acest gen și am vreo 6 televizoare smart, inclusiv unul Samsung!
Cand primesti eroarea aia, netul pe alte dispozitive iti merge ok? TV-ul e conectat prin…wifi?
Da @arsradu. Ma pot conecta fara probleme la mobile, tableta... Cu televizorul am acea problema si apare la diferite intervale de timp.
@Razvan voi incerca si varianta propusa de tine sa vad daca va merge.
Poate fi si un bug de soft, dar si o problema cu felul in care routerul tau aloca ip-uri device-urilor conectate. Daca ai firmware update pentru TV, incearca sa-l instalezi, in caz ca e vreun bug pe undeva.
Daca alte device-uri merg in acelasi timp, si nu ti s-a intamplat niciodata sa te lase fara net pe alte dispozitive…nu stiu ce sa zic.
Cel mai bine incearca si ce zicea Razvan. Personal, nu am experienta cu Smart TV-urile. Nu am asa ceva, si am folosit destul de rar in alte imprejurari. Asa ca nu prea pot sa te ajut.
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Varianta oferita de Razvan a dat rezultate si acum am iar conexiune la internet.
Excelent! Multumim, Razvan!
Cu ocazia asta am invatat si eu ceva nou. :)
Soluția propusă Mihaelei a mai fost testată tot pe un Smart TV Samsung cu router TP link Wifi 6 de la RDS.
@Miha Z sa ne spui daca o sa mai ai probleme in viitor, as vrea sa elimin ce ai zis initial "ca dupa un timp isi revine singur".
Nu am inteles daca ai TV-ul conectat prin cablu sau prin WIFI pentru ca din imaginile puse de tine apare ca find conectat prin cablu, iar acum la final vad ca l-ai conectat la WIFI.
@rafa.helper, TV-ul mereu l-am avut conectat la wi-fi. Nu stiu de ce la testul de conexiune arata varianta de cablu, dar asa arata mereu cand ramaneam fara conexiune la internet. Cu siguranta daca zilele urmatoare voi intampina iar probleme, voi reveni in Comunitate pentru a cere si alte pareri si sfaturi.
Miha Z a răspuns
rafa.helper a răspuns
Razvan a răspuns
un anonim a răspuns
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Miha Z a răspuns
un anonim a răspuns
Miha Z a răspuns
un anonim a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.