Întrebare cu răspuns(uri)

Lipsa conexiune internet la Smart TV Samsung

Am o problema pe care o intampin deseori atunci cand vreau sa accesez internetul pe Smart TV Samsung. Imi apare eroarea urmatoare. Care ar putea fi problema, ca urmez toate indicatiile oferite dar fara rezultat. Dupa un interval de timp isi revine singur.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Intri pe pagina de setări a routerului http://192.168.1.1, introduci username și parola specificate pe spatele routerului și la setări avansate adaugi macul tv pe care îl găsești la setările rețelei din tv.

https://www.academia.edu/34550075/Manual_de_utilizare_NETIS

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (3)

75%

3 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

75% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eroare de conexiune de genul ăla mi-a mai apărut și mie pe ruterul de bază de la RDS! Pe Huawei de la Orange sau Tp link nu am avut astfel de probleme!

Intri pe pagina de setări a routerului http://192.168.1.1, introduci username și parola specificate pe spatele routerului și la setări avansate adaugi macul tv pe care îl găsești la setările rețelei din tv.

https://www.academia.edu/34550075/Manual_de_utilizare_NETIS

Si ce ai facut Vio cand ti-a aparut acea eroare? Pe mine m-ar interesa o rezolvare la problema pe care o intampin.
Am un router de la Netis si intr-adevar internet am de la Digi.

Eu am posibilitatea de a alege sau comuta pe un alt router, adică pe un Tp link archer c2, cu două benzi ( de 2,4 și 5 ghz) și totul revine la normal, adică funcționează! Nici cu routerele Huawei de la Orange fibră nu am vreo problemă de acest gen și am vreo 6 televizoare smart, inclusiv unul Samsung!

Da @arsradu. Ma pot conecta fara probleme la mobile, tableta... Cu televizorul am acea problema si apare la diferite intervale de timp.
@Razvan voi incerca si varianta propusa de tine sa vad daca va merge.

Poate fi si un bug de soft, dar si o problema cu felul in care routerul tau aloca ip-uri device-urilor conectate. Daca ai firmware update pentru TV, incearca sa-l instalezi, in caz ca e vreun bug pe undeva.

Daca alte device-uri merg in acelasi timp, si nu ti s-a intamplat niciodata sa te lase fara net pe alte dispozitive…nu stiu ce sa zic.

Cel mai bine incearca si ce zicea Razvan. Personal, nu am experienta cu Smart TV-urile. Nu am asa ceva, si am folosit destul de rar in alte imprejurari. Asa ca nu prea pot sa te ajut.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Varianta oferita de Razvan a dat rezultate si acum am iar conexiune la internet.

@Miha Z sa ne spui daca o sa mai ai probleme in viitor, as vrea sa elimin ce ai zis initial "ca dupa un timp isi revine singur".
Nu am inteles daca ai TV-ul conectat prin cablu sau prin WIFI pentru ca din imaginile puse de tine apare ca find conectat prin cablu, iar acum la final vad ca l-ai conectat la WIFI.

@rafa.helper, TV-ul mereu l-am avut conectat la wi-fi. Nu stiu de ce la testul de conexiune arata varianta de cablu, dar asa arata mereu cand ramaneam fara conexiune la internet. Cu siguranta daca zilele urmatoare voi intampina iar probleme, voi reveni in Comunitate pentru a cere si alte pareri si sfaturi.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!