Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Topicul a rezultat ca reacție la dorința de a schimba ceva în contextul de ”neprimire” a notificărilor răspunsurilor de orice fel din Comunitatea Orange. Așadar titlu mare: editare / actualizare profil. Dar ce posibilități am avea de actualizare, ca simplii membri ai Comunității? Să le luăm pe rând:
Salut, FLo_1. Așa cum am menționat și pe alt topic situația notificărilor este în atenția noastră, investigăm ce se întâmplă și vom reveni cât de rapid posibil.
Ca să le iau pe rând:
EDIT: actualizarea profilului funcționează fără afișarea erorii de username existent.
Ne poți spune, te rog și sugestiile tale sau ce ți-ai dori să vezi în această pagină de actualizare date profil? Mulțumim.
Alte răspunsuri
Gratie platformelor custom de tip SaaS si retelei #1 ...
"Orice implementari ulterioare sunt costisitoare, trebuie discutat direct cu dezvoltatorul si DACA (repetam DACA) dezvoltatorul considera ca modificarea propusa de tine este sustenabila, se va incepe de dezvolte un modul pentru asa ceva"
Urmeaza un test intern, urmeaza un test alaturi de client, urmeaza un test alaturi de client si public in format restrans, dupa care DACA totul decurge normal se va implementa acel modul in platforma.
Nota Bene - A fost nevoie de 2 ani (repetam 2 ani) pentru ca in platforma comunitatii sa fie implementat sistemul de paginare, iar in momentul in care s-a implementat paginarea nu a mai functionat LIKE (spre disperarea unora, fara sa dam nume) pentru o perioada.
Pe un Wordpress paginarea se realizeaza in maxim 5 minute printr-un plugin. Pe o platforma de forum veritabila paginarea se realizeaza printr-o bifa. In cazul retelei #1 implementarea acestei facilitati a durat 2 ani.
Salut, FLo_1. Așa cum am menționat și pe alt topic situația notificărilor este în atenția noastră, investigăm ce se întâmplă și vom reveni cât de rapid posibil.
Ca să le iau pe rând:
EDIT: actualizarea profilului funcționează fără afișarea erorii de username existent.
Ne poți spune, te rog și sugestiile tale sau ce ți-ai dori să vezi în această pagină de actualizare date profil? Mulțumim.
@faraunid Zic că ți-ai ratat cariera, ce s-ar face Orange fără sfaturile tale, gratuite, zilnice :))))
@flo_1, poate, cândva, vei fi reușit să îți schimbi username, dar nu am mai știi cine este în spatele poeziilor care ne încântă din când în când pe topicuri.
@Mihaela: Desigur, sunt de înțeles justificările și argumentele aduse în privința datelor / simplificare pagină. Să nu uităm că se repetă de fiecare dată ”abonați-vă la newsletter”, fără mențiunea ”....doar cei neabonați”, făcându-se în schimb altă mențiune: ”Necesitatea actualizării informațiilor din profilul fiecăruia”. Aceste mesaje au fost în cazul topicurilor cu diverse concursuri lansate pe Comunitate.
Dar să le luăm în ... alt rând de idei:
La multi ani comunității
Profesioniștii de la Orange!
Multumesc
Folositor
O voi face
Si eu incerc sa adaug o poza la profil insa atunci cand apas butonul actualizare imi spune ca userul exista. Da asa este, e userul meu pentru care vreau sa actualizez poza.
@Viocat: Se știe, dar se pare că nu .... contează. Cel mai simplu, în 2 pași, modifici cel puțin un caracter atunci când adaugi (schimbi) poza de profil, iar ulterior re-editezi datele din profil revenind la vechiul ”username”.
@Viocat ne pare rău pentru această situație, este momentan o eroare pe care încercăm să o soluționăm, este în atenția dezvoltatorului. Între timp te rugăm să editezi username-ul înainte să salvezi și apoi îl poți edita din nou cu cel existent.
Vă ținem la curent când avem noutăți.
Acum funcționează ok actualizarea profilului, puteți schimba avatarul și nu mai este afișată eroare de username existent. Dacă mai întâmpinați această situație vă rugăm să ne spuneți. Mulțumim.
@Mihaela: Confirm că este ok și nu mai returnează la actualizare mesajul de ”utilizator existent”. :)
Mulțumim de remediere și promtitudine.
FLo1 a răspuns
MihaelaC a răspuns
MihaelaC a răspuns
MihaelaC a fost desemnat cel mai bun respondent
FLo1 a răspuns
Viocat a răspuns
Cătălin Grigorie a răspuns
Maxmax a răspuns
Cătălin Grigorie a răspuns
FLo1 a răspuns
Razvan a răspuns
MihaelaC a răspuns
FaraUnID a răspuns
FLo1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.