Întrebare cu răspuns(uri)

Are Huawei P30 pro Wireless Charge?

Am curiozitatea asta de când mi-am cumpărat telefonul. Am văzut tot felul de tutoriale pe net, și tot nu sunt lămurit. Huawei P 30 Pro, poate fi încărcat wireless?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da, Huawei P30 Pro, din fabrica suporta wireless charging.

Acuma.... In functie de unde este achizitionat telefonul, a se vedea magariile pe care le fac unii operatori din dorinta de a oferi un pret final cat mai accesibil, este posibil ca la solicitarea operatorului aceasta functie sa fie dezactivata sau sa lipseasca.

A se lectura telenovela Orange Neva Jet https://comunitate.orange.ro/questions/2539714-incarcare-wireless-orange-neva-jet-5g care era promovat ca avand wireless charging, cand in realitate lucrurile nu statea u tocmai asa.

  • pentru modelul Huawei P30 Pro wireless charging este disponibil la orice market s-ar fi vandut -este dotare standard
  • daca nu functioneaza incarcarea wireless probabil este defecta
  • ps;nu ai nevoie de nici un "tutorial" pentru asta :)

Pui încărcătorul wireless în priză și apoi adaugi telefonul în el. Acu nu știu, dacă merită să cumperi un încărcător pentru el, doar pentru acest lucru. Era altceva, dacă telefonul venea cu încărcător în pachet, pus de chinez. :D

P30 nu, P30 Pro da. Acuma, parerea mea, si mi se pare ca am mai spus-o si cu alta ocazie, e ca acea incarcare "wireless" e de fapt mai restrictiva decat cea pe cablu. :)) Asa ca, eu personal nu sunt mare fan. Adica, aia e si nu prea e incarcare "wireless". Daca ideea era sa scapi de cabluri, ai scapat de cablul de incarcare al telefonului, dar ai devenit dependent de acel charging pad/dock, care pe langa faptul ca el insusi are nevoie de cablu de alimentare, iti limiteaza si mai mult capacitatea de miscare.

Deci, pana cand nu se va inventa o modalitate de incarcare a telefonului cu adevarat "wireless", in sensul de "zona de incarcare" in care sa poti sa folosesti telefonul liber, si sa se si incarce in acelasi timp, cred ca cel mai ok este in continuare incarcarea traditionala, pe fir.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

@arsradu, ai dreptate in ceea ce privește cablurile și spațiul. Întâmplarea face că de ieri nu mai funcționează fast charge-ul...adică am o problema la mufa C a telefonului (sau cum ii spune), și nu știu dacă repararea ei intră în garanție, telefonul fiind în garanție.

@teacher_ garantia telefonului include si reparatia incarcatorul, dar si a slotului de incarcare. Pentru a stabili cu exactitate problema va trebui sa duci si telefonul si incarcatorul in magazinul de unde l-ai cumparat impreuna cu certificatul de garantie si factura.

Daca vorbim de mufa de pe cablu, din cate stiu eu nu, nu intra in garantie, pentru ca e accesoriu. Dar binenteles ca nu strica sa pui o intrebare, pentru orice eventualitate. Daca vorbim de portul USB-C al telefonului, atunci ai doua variante:
1. o sa dea vina pe tine, si eventual o sa-ti faca reparatia contra cost
2. o sa faca reparatia pe garantie.

Experienta mea cu service-urile nu a fost dintre cele mai bune de-a lugul timpului, pentru ca de cele mai multe ori dadeau vina pe user (adica pe mine) pentru absolut orice defect. Si daca nici eu n-am grija de lucrurile mele, nu stiu cine mai are.

Asa ca eu unul prefer, decat sa-mi fac un milion de nervi cu service-urile, sa astept o gramada pana au timp si chef sa-mi repare si mie telefonul (chiar daca e o reparatie de 5 minute), sa-mi repar singur telefoanele, acasa, cu un tutorial de pe net, si cu piesele + uneltele de care am nevoie.

De-aia nici nu prea ma zbat pentru "garantia" telefoanelor. Pentru ca, de obicei, chestiile care as vrea sa fie acoperite de garantie, nu sunt, iar cele care sunt, ma intereseaza prea putin, pentru ca sansele sa primesti un telefon defect din fabrica sunt extrem de mici. Cele mai multe defecte apar dupa mult timp de folosire, odata cu uzura. Si alea de obicei nu sunt acoperite de nimeni, pentru ca toata lumea le considera "normale".

Dar cum spuneam, poti sa incerci, poate ai noroc sa-l repare pe garantie. Dar inainte de orice, incearca eventual si un alt cablu compatibil, daca ai la indemana, sa vezi daca problema e portul USB al telefonului sau cablul. Daca e telefonul, merita o intrebare, daca e cablul, parerea mea e ca nu. Pentru ca, din nou, din cate stiu eu, garantia nu acopera si eventualele accesorii.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Eu am avut aceasta problema la 2 telefoane Huawei pana acum, un mate 10 pro si un p30 pro. De fiecare data am fost la service pe Magheru, si s-a rezolvat pe loc( a se citi 1-2 ore) fara comentarii/intrebari inutile.
Totusi, trebuie sa mentionez ca la mate 10 au uitat sa mufeze ceva inauntru si a trebuit sa mai trec o data pe la ei sa rezove( nu mergea vibratie si difuzor speaker). Atunci au rezolvat in maxim 15 :-)
Acum folosesc mai des incarcarea wireless pe p30 pro, dar este lenta fata de incarcarea pe fir

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!