Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Probleme cu apel Wi-Fi/ Wi-Fi calling

Bună ziua, am sesizat faptul ca funcția wifi calling nu funcționează cum ar trebui. In ultimele zile nu mai pot sa sun dacă funcția este activă. Sau dacă primesc un apel nu aud cealaltă persoană sau ei nu mă aud. Routerul nu poate fi de vină (până acum a funcționat). Problema nu poate fi nici de la telefon iPhone 11 pro. Aceeași problemă apare și la un galaxy s21 și s10. Când apelez pe cineva imi ia aproximativ 10 secunde până încep sa aud tonul de așteptare.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Solutia pe care am gasit-o a constat in telefon la 300, spus franc ceea ce doresc. Apelul meu prin WiFi era in asteptare pentru verificare. Asa ca doamna amabila mi-a reinitializat serviciul si fara sa fac nimic s-a activat! Merge la cat am testat. Primesc apel si pot sa sun! Apel WiFi nu este legat de 5G sau 4G pentru ca practic folosim serviciul asta cand semnalul este inexistent deci nimic nici macar Edge. Si foloseste pentru ca sa suni si sa fii sunat. Despre sms prin WiFi este fara interes. Avem iMessage, Signal, Whatsup si ce mai sunt. Este aberant sa zici ca nu poti prin wifi sa trimiti mesaje scrise.
Orange a fost primul cu VoWiFi si ma miram sa nu mearga, dar sunati la 300 si va doresc sa dati peste cineva amabil si cu siguranta va va ajuta!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salutare! Ai avut cumva vreo actualizare în ultimul timp? Mă gândesc că poate fi și de acolo! Dă un restart la telefon și dezactivează și reactivează funcțiile respective și vezi apoi dacă se schimbă ceva! Și la router dă-i un restart! Dacă nu reușești, ceri mâine ajutor la 300. Baftă!

În aceasta situație, problema poate fi din mai multe cauze, fie din routerul tău, fie din serverele Orange. Pentru a elimina prima cauză ar fi bine să te conectezi la o alta rețea wifi, la serviciu sau prieten și în acest fel, vezi dacă comportamentul este asemănător. Dacă problema persistă, deschizi un tichet la Orange, de preferabil prin My Orange, secțiunea contact sau Djingo sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Incearca sa pui telefonul pe modul "avion" si sa deschizi doar wi-fi-ul si sa activezi "apel wi-fi".
Detalii despre apelul wi fi:
https://comunitate.orange.ro/questions/2459109-apel-wifi-conditii-functionare-indiferent-operator-telefon
https://comunitate.orange.ro/questions/2559283-apel-wifi-inactiv-update-software

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Am încercat sa pun telefonul in mod avion și Wi-Fi pornit , “orange wi-fi” apare și pot suna , dar problema de “ne auzit” persistă. După ce repet apelul de mai multe ori pot vorbi și auzi. ( dacă wifi calling este oprit complet nu am aceasta problemă) mă gândesc ca este o problemă la serverul de la Orange?…

Este foarte posibil! Cred că e bine să formulezi o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange, sectiunea contact/ contactează-ne și le explici clar acolo cum stă treaba! Sper să te ajute cineva de la Tehnic! Baftă!

@Lori_02: nu ai specificat: ai abonament sau prepay cu opțiune de minim 5€ activă pe cont? Dacă nu ai resurse 4G disponibile, atunci apel wifi nu este funcțional, chiar dacă e activat din telefon.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!