Întrebare fară răspuns

Probleme cu apel Wi-Fi/ Wi-Fi calling

Bună ziua, am sesizat faptul ca funcția wifi calling nu funcționează cum ar trebui. In ultimele zile nu mai pot sa sun dacă funcția este activă. Sau dacă primesc un apel nu aud cealaltă persoană sau ei nu mă aud. Routerul nu poate fi de vină (până acum a funcționat). Problema nu poate fi nici de la telefon iPhone 11 pro. Aceeași problemă apare și la un galaxy s21 și s10. Când apelez pe cineva imi ia aproximativ 10 secunde până încep sa aud tonul de așteptare.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salutare! Ai avut cumva vreo actualizare în ultimul timp? Mă gândesc că poate fi și de acolo! Dă un restart la telefon și dezactivează și reactivează funcțiile respective și vezi apoi dacă se schimbă ceva! Și la router dă-i un restart! Dacă nu reușești, ceri mâine ajutor la 300. Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ai încercat cu un restart la router? Dacă zici că face la fel la mai multe telefoane, poate fi din el!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

I-ai activat funcția apel wifi din el? Adică așa cum este în poza mea?
Detalii despre cum se face, ai și aici:

http://ro.tipsandtricks.tech/cum-sa-utilizati-wifi-pentru...

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

În aceasta situație, problema poate fi din mai multe cauze, fie din routerul tău, fie din serverele Orange. Pentru a elimina prima cauză ar fi bine să te conectezi la o alta rețea wifi, la serviciu sau prieten și în acest fel, vezi dacă comportamentul este asemănător. Dacă problema persistă, deschizi un tichet la Orange, de preferabil prin My Orange, secțiunea contact sau Djingo sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

Am încercat sa pun telefonul in mod avion și Wi-Fi pornit , “orange wi-fi” apare și pot suna , dar problema de “ne auzit” persistă. După ce repet apelul de mai multe ori pot vorbi și auzi. ( dacă wifi calling este oprit complet nu am aceasta problemă) mă gândesc ca este o problemă la serverul de la Orange?…

Este foarte posibil! Cred că e bine să formulezi o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange, sectiunea contact/ contactează-ne și le explici clar acolo cum stă treaba! Sper să te ajute cineva de la Tehnic! Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Cu mare plăcere! O seară frumoasă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut @Lori_02,

Ne poți spune ce model de router WIFI folosești acasă?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

@Lori_02: nu ai specificat: ai abonament sau prepay cu opțiune de minim 5€ activă pe cont? Dacă nu ai resurse 4G disponibile, atunci apel wifi nu este funcțional, chiar dacă e activat din telefon.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!