Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema reincarcare din aplicatia My Orange

Am reîncărcat cartela Prepay in aplicatia My Orange. Banii au fost retrași, însă opțiunea nu s-a activat. Menționez ca am reincarcat pe data de 28.05 si au trecut deja 3 zile.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Când ai făcut reîncărcarea? Este posibil să treacă puțin timp (10-15 min) până se actualizează contul

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

@Alexp123, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.

Cred că trebuia să primești de confirmare în aceeași zi. La 3 zile, e deja prea mult! Sper să fii ajutat și să se rezolve problema cât mai repede! Cred că e vreo problemă de nu ți s-a dat confirmare!

Buna @Alexp123. Ai incarcat cu optiune sau din greseala ai pus credit. Ca daca aveai si datele mobile pornite si erai si in afara valabilitatii vechii optiuni, e posibil sa fi ramas fara credit.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

@Alexp123 ne poți spune care a fost motivul pentru care nu s-a activat opțiunea?

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!