Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Mi-am spart apple watch-ul si vreau sa stiu daca un apple watch are garantie si cat.(pentru ca am auzit ca ecranul il poate repara cu garantia)
Salut @Filip20503!
Gasesti mai multe detalii despre garantia Apple pentru seria Watch aici: https://support.apple.com/ro-ro/watch/repair/service
Referitor la aspectul mentionat de tine, sticla se poate repara/inlocui doar daca a exista un defect de fabricatie. Daca ai spart ecranul in alta circumstanta va trebui sa platesti pentru reparatie.
Cel mai bine e sa mergi cu produsul intr-un centru autorizat Apple sau la magazinul de unde l-ai cumparat pentru a verifica in ce conditii se poate face reparatia. Daca ai cumparat produsul online, contacteaza magazinul sau cere ajutor direct la Apple de aici: https://getsupport.apple.com/
Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.
Alte răspunsuri
Salutare și bun venit în Comunitate!
În mod normal, da, ar trebui să aibă 24 de luni, ca orice produs oferit de către Orange. Ai detalii și pe aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/1998160-garantie-produsele-cumparate-orange
Nu știu insă dacă se aplică și în cazul tău, deci va trebui să întrebi la ei, care cred că depind la rândul lor de Apple!
Baftă!
Daca l-ai luat dintr-un magazin serios, cu factura, trebuie sa ai minim 24 de luni garanție. Daca defectul e din cauza utilizatorului, garanția, in cele mai multe cazuri, nu acoperă reparația. Cel mai bine te adresezi service ului acreditat
Normal ca au garantie daca il iei din magazin.Iti poate preda garantia si daca il iei de la o persoana fizica daca aceasta e in termen
Salut @Filip20503!
Gasesti mai multe detalii despre garantia Apple pentru seria Watch aici: https://support.apple.com/ro-ro/watch/repair/service
Referitor la aspectul mentionat de tine, sticla se poate repara/inlocui doar daca a exista un defect de fabricatie. Daca ai spart ecranul in alta circumstanta va trebui sa platesti pentru reparatie.
Cel mai bine e sa mergi cu produsul intr-un centru autorizat Apple sau la magazinul de unde l-ai cumparat pentru a verifica in ce conditii se poate face reparatia. Daca ai cumparat produsul online, contacteaza magazinul sau cere ajutor direct la Apple de aici: https://getsupport.apple.com/
Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a răspuns
Cathy a răspuns
delfinas a răspuns
Vio73 a răspuns
Filip20503 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.