Întrebare cu răspuns(uri)

Pin mesagerie vocală?

Am un mesaj în căsuța vocală dar mi se cere să setez un PIN.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut ! Da, este vorba de un cod pe care îl setezi tu pt accesarea mesageriei vocale, pe care o poți consulta la 555 sau 0744 945 550
Dacă apelezi numărul lung de acces, trebuie să introduci numărul tău Orange și apoi, pentru identificare, codul de accesare al acesteia.

Ai toate detaliile aici https://www.orange.ro/servicii/mesagerie-vocala/

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Bănuiesc că e un mesaj primit de la cineva, nu e al telefonului. Mesageria vocală de la Orange vine fara parole sau PIN. Verifica numărul de la care ai primit mesajul și eventual apelează înapoi.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Salut ! Da, este vorba de un cod pe care îl setezi tu pt accesarea mesageriei vocale, pe care o poți consulta la 555 sau 0744 945 550
Dacă apelezi numărul lung de acces, trebuie să introduci numărul tău Orange și apoi, pentru identificare, codul de accesare al acesteia.

Ai toate detaliile aici https://www.orange.ro/servicii/mesagerie-vocala/

Bun venit in Comunitate!!!
E prima dată când primești mesaj vocal? Știi persoana care ți-a lăsat mesajul? Daca nu, nu merită efortul cu setarea PIN ului. Mai bine dezactivezi mesageria vocală. Aici vei găsi un topic despre metodele de dezactivare: https://comunitate.orange.ro/questions/2017748-dezactivez-casuta-mesageria-vocala-orange

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!