Întrebare fară răspuns

Inselatorie ofertare !!! .... si multe minciuni dupa

Sambata (22.05) am fost sunat pentru reinnoirea abonamentului. Mi s-a propus si achizitia unui telefon, am ales un S21+ redus de la ~ 5000 lei la ~3500 (pretul pietei)si pentru ca sunt baiat bun si le platesc abonament de peste 12 ani mai primesc o rdeucere si il iau cu ~3100. Bun! S-au gandit ei sa dau un avans de aproape 1400 lei si 14 Euro pe luna rata, timp de 2 ani, plus abonamentul de 8 Eur . Am zis sa marim avansul la 2000 lei, sa vedem ce iese. Rezultat: 2000 lei avans, 8 Euro pe luna rata si 8 Euro abonament. Imi confirma de 3 ori. Perfect, batem palma! Marti suna curierul, zice " Gogule , vine coletu', ai de plata 2500 lei, pregateste buletinu' ! " Stai asa ca intelegerea a fost cu 2000 ?! Dau refuz, nu-l iau, sun la 300. Acolo, vad si ei in sistem ca de fapt e vorba de 3500, cu avans de 2500, dar ma vor suna de la ofertare. Azi (miercuri) ma suna: "Draga domn, am ascultat convorbirea de sambata cu colega, n-ai inteles tu, tel-ul e 3500 lei, la oferta!!!" O pun sa asculte din nou convorbirea. "Draga domn, n-ai inteles, era vorba de abonamentul de 14 Euro" II explic ca nu am vorbit nicio secunda de abonamente de 14 Euro, ma pune pe HOLD, mai asculta odata convorbirea, imi da dreptate si imi spune pe ocloite ca a gresit colega, ca sa le dau telefonul inapoi ca una ca alta. II explic ca telefonul nu l-am luat, abonamentul nu-l mai prelungesc si ca maine ma portez.... Pai nu poti ca tre' sa se intoarca telefonul la ei in depozit si peste 10 - 14 zile, mai vorbim! Daca greseam eu cu plata sau voiam sa reziliez un contract mai devreme, sa vezi ce plateam ! Ei au voie sa greseasca, sa minta ,sa insele. Vreu sa ma portez maine, dar nu pot. Sper sa pot sa ma portez intr-un viitor cat mai apropiat

P.S. ...Nimic

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna @MIhai And, imi pare rau pentru situatia neplacuta prin care ai trecut. Din pacate auzim tot mai des in ultimul timp de "gafe" facute de unii angajati Orange. Poate vor realiza si cei din conducere ca angajatii din firma externalizata nu-si fac treaba cum ar trebui si din cauza actiunilor lor multi clienti isi vor pierde increderea si se vor porta. Mai asteapta si tu cateva zile si poate ti se va face o alta oferta mai buna. Daca nu esti multumit si ai terminat perioada contractuala cu Orange te poti porta linistit.

Mda, dezagreabila situatia! Era bine sa poti inregistra si tu discutia, dar acum telefoanele nu mai au posibilitatea asta, decat daca gasesti niste "portite". Sa anunti operatorul ca si tu inregistrezi convorbirea si daca nu-i convine, sa iti dea oferta pe mail, ceea ce oricum trebuia sa faca. Trebuia sa iti trimita pe email marea oferta, sa o poti citi, sa o semnezi si sa trimiti contractul scanat sau sa-ti dai acordul in scris tot via email.

Nu pot sa cred ca la "Ofertare" sunt chiar ultimii tampiti. Banuiesc ca trebuie ceva pregatire si experienta. Da, perioada contractuala a expirat, sper ca cele "cateva zile " sa nu se transforme in luni de zile

Probabil sunt si persoane mai putin pregatite sau aflate "la inceput de drum". Vezi si tu daca in urmatoarele 2 saptamani primesti vreun apel de la Orange, daca nu suna tu sa vezi daca ti-a fost anulata modificarea facuta. Ulterior ramane la alegerea ta daca ramai sau nu in retea.

Nu asa, draftul contractului trebuia trimis pe email si atunci aveai dovada scrisa ca oferta nu era asa cum ti se promisese telefonic.
Daca esti in afara perioadei contractuale. te poti porta oricand, dar sa stii ca nici concurenta nu e usa de biserica.
Din pacate, forta de munca serioasa, constiincioasa si bine instruita nu prea se mai gaseste, mai ales la call-center. Treaba cu externalizarea serviciului de relatii cu clientii, cum a scris si MihaZ, nu e in avantajul Orange, ci dimpotriva! Acest serviciu trebuie sa fie profesionist si bine instruit, pt ca e cartea de vizita a firmei, e interfata dintre companie si client. Daca aceasta are hibe, clientii se supara si toata compania are de suferit.

Asta este frustrant, ca nu ma pot porta cand vreau eu..trebuie sa astept cam 2 saptamani (dupa spusele celor din call-center). Faza tare este ca ei m-au sunat sa-mi ofere si telefonul cu toate reducerile, eu vioam doar abonament si tel-ul il luam de la Altex (de 256 Gb). Cea care a facut oferta mi-a spus explicit ce si cum, nu parea deloc incepatoare, m-a convins ca oferta ei este mai buna. Despre concurenta...ce pot sa zic, am un abonament la Vodafone din 2001 si pana acum chiar au fost fair, ce am vorbit, vorba a fost. Mai am abonament la Digi, foarte ok si ei. Nu sunt absurd, nu fac negocieri "la sange" ,nu vreau gartis. Doar sa ne tinem de cuvant

Salutare!
Din păcate, în ultima vreme, sunt angajați care nu prea au habar de ceea ce fac și sunt plictisiți și fără tact, scrupule, etc.
Bine că ai refuzat oferta și sper să rezolvi cât mai curând problema în modul în care îți dorești și trebuie să înțelegi că, din păcate, uscături sunt peste tot. Fii calm, analizează la rece și vei rezolva până la urmă! Este bine că ai expus situația și aici și sper că se va rezolva situația în sensul celor dorite de tine.
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

ai dreptate Mihai And ... daca rds-rcs ar avea o oferta mai diversificata la telefoane si eu plecam de mult de la portocala...

Ai si tu dreptate ca nu stiu cum se face ca atunci ca ai de primit fie de la un Operator de telefonie, Banca, Furnizor de energie trebuie respectate niste protocoale, niste termene, plimbari si multe altele dar cand au ei de luat de la tine te gasesc si in varf de munte si pe fundul marii.
Nu te pripi in luarea unor decizii care apoi sa te coste mai mult in sensul ca poti alege un furnizor mai slab unde sa intimpini probleme mai mari si mai multe cum ar f lipsa semnalului, facturi umflate, promisiuni nerespectate.

Pai daca ai deja abonament la VF si Digi, asa cum am si eu, unde sa mai portezi abonamentul Orange? Mai ramane Telekom, dar zvonurile spun ca si divizia mobila va ajunge tot la Orange...

Retenția este făcută cu proprii angajați. Din goana după comisionul de vânzare, au ajuns să mintă cu nerușinare.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!