Întrebare cu răspuns(uri)

Utilizare beneficii PrePay la trecerea pe abonament

O cunostinta s-a hotarat sa migreze numarul Orange PrePay la abonament, iar beneficiile sa le foloseasca la plata facturii. Avea in jur de 70 Euro credit si 50 phone credit. Cand s-a realizat trecerea de la PrePay la abonament a primit mesaj ca i se vor reduce din factura doar 50 Euro. Conform contractului, dar si a notificarii care se afla pe site-ul Orange se poate oferi maxim 100 Euro reducere la factura, proveniti din 50 Euro credit disponibil si 50 Euro phone credit. https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-trec-de-la-o-cartel-...
A luat legatura cu mai multi angajati Orange pentru a se lamuri, dar ei se legau doar de mesajul primit cu cei 50 Euro. Inainte sa faca abonamentul el s-a informat la Orange si un alt angajat i-a spus ca nu va pierde cei 70 Euro si i se vor scadea din factura.
Care este informatia corecta si ce suma i se va scadea din factura?
De ce nu exista o informare clara pentru toti angajatii Orange si trebuie sa se paseze de la un departament la altul fara niciun rezultat?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Miha Z ,
Ne cerem scuze pentru confuzia colegilor nostri. La trecerea de pe cartela PrePay la abonament poti transfera un credit de cel mult 100 de euro (50 de euro credit de comunicare si 50 de euro acumulati prin programul Phone Credit) care va figura ca si reducere pe factura. Informatia este scrisa chiar aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-trec-de-la-o-cartel-..., asa cum ai subliniat si tu .

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Dezinteres din partea operatorilor si instruirea slaba a lor. Cred ca e de vina si faptul ca serviciul asta e externalizat si ca nu prea se sta mult in pozitia aia, In general, e o problema cu gasirea fortei de munca de calitate, constiincioasa si serioasa.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Teoretic, inteleg ca ar fi pierdut 20€ din cei 120€..
E neplăcut când ți se da o informație si apoi rezultatul este altul..

@Jay, conform spuselor unor operatori se vor pierde 70 Euro, ca el a primit mesaj doar cu 50 Euro reducere. Conform a ceea ce scrie pe site si in contract, ar pierde 20 Euro. Dar care va fi pana la urma pierderea? Totusi mie nu mi se pare normala nici acea limitare la 100 de Euro, ca sunt beneficiile clientului dobandite in urma reincarcarilor si a platii pentru acel credit.

As înțelege o limitare la bonusul Phone Credit, ca are condițiile lui.. dar, pentru banii achitați, da, nu mi se pare in regula limitarea..

Din păcate, se îmtâmplă în multe cazuri ca una să scrie pe site și alta să se întâmple în realitate și abia după ce se face o sesizare sau se insistă mult și bine, se rezolvă o situație, dar nici atumci nu e treabă sigură!

"De ce nu exista o informare clara pentru toti angajatii Orange si trebuie sa se paseze de la un departament la altul fara niciun rezultat?"

Pentru ca in reteaua #1 niciodata stanga nu a stiut ce face dreapta si pentru ca "angajatii Orange" din prima linie, adica cei care raspund la 300 sunt personal "inchiriat" de Orange din cadrul unui servicu extern de helpdesk.

Acel personal este alcatuit din elevi / studenti angajati part-time pentru a-si rotunji veniturile, pe care îi doare fix in patina si lucreaza pe principiul timpul trece, leafa merge, noi cu spor muncim.

Exista un topic in care un @Helper a oferit si marcat ca solutie solutie, un raspuns conform caruia abonamentele de tip SIM Only se pot incheia doar pe o perioada minima de 6 luni, cand fix pe site-ul retelei #1 scrie alb pe negru ca se pot incheia pe minim 30 zile.

In rest..... vorbim vorbe.

Stiu ce zici @FaraUnID dar cand vine vorba de bani, clientul vrea sa fie informat corect si sa nu fie "tras in teapa". Nu e corect ca pentru o problema, angajatii Orange ca sunt sau nu externalizati sa vina cu informari diferite.
Cum am mai zis Orange-ul isi face singur un deserviciu folosind firma externalizata. Poate castiga pe partea financiara, dar pierde mult la capitolul imagine si incredere din partea clientului.

Salut, Miha Z ,
Ne cerem scuze pentru confuzia colegilor nostri. La trecerea de pe cartela PrePay la abonament poti transfera un credit de cel mult 100 de euro (50 de euro credit de comunicare si 50 de euro acumulati prin programul Phone Credit) care va figura ca si reducere pe factura. Informatia este scrisa chiar aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-trec-de-la-o-cartel-..., asa cum ai subliniat si tu .

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

@Miha, am fost pus oarecum în aceeași situație, când am trecut de pe persoana fizica pe persoană juridica la un tip de abonament, nu mi-a zis nimeni că beneficiile acumulate se vor pierde...am fost puțin trist, era vorba de câțiva euro (nu suma contează). Poate daca ar exista comunicare și pe partea asta, de anunțare a pierderii beneficiilor, ar fi mai bine.

@Vio73 pana nu va vedea suma scazuta din factura nu va mai crede nicio sursa. Oricum in curand se va emite factura si-si va da seama daca a facut alegerea corecta si daca ceea ce se spune se si aplica.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!