Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am cumparat un telefon din Orange cu abonament, de care [abonament] nu aveam nevoie. Telefonul ,dupa o luna s-a defectat . L-am dus in service Orange unde a stat 3 saptamani, apoi l-am luat , si dupa o saptamana a inceput deja sa se defecteze din nou, cu aceeasi problema. Ce este de facut in cazul asta ?
Răspunsuri
Salutare și bun venit în Comunitate!
Îl trimiți din nou în service, iar dacă se întâmplă iar, ceri înlocuirea lui. Probabil că oricum o vor face ei sau cel puțin așa ar fi normal. Am avut și eu experiențe de genul acesta și până la urmă mi s-a înlocuit telefonul sau ruterul ( am avut probleme și cu așa ceva).
Baftă!
Bun venit in comunitate!!!!
Trebuie dus din nou în service și sa ceri sa fie schimbat cu unul nou, același model.
Aici e o discuție asemănătoare https://comunitate.orange.ro/questions/2462129-politica-retur-produs-multumit
Ce telefon este?
Buna. La Orange nu merge sa achizitionezi telefon decat cu abonament, chiar daca ai nevoie de el sau nu. Daca telefonul nu functioneaza cum trebuie vei fi nevoit sa-l trimiti iar in service. Doar cei de la service sunt in masura de a stabili defectiunea si daca merge remediata. Din cate stiu dupa a treia trimitere in service, sunt nevoiti sa-ti inlocuiasca telefonul.
regula este daca a fost in service de 3 ori a patra oara se inlocuieste cu unul nou - succes a patra oara :)
Și mie mi s-a întâmplat acum mult ani (prin 2013-2014) ceva similar cu un telefon. L-am trimis în service de 3 ori și apoi mi l-au înlocuit. Cel pe care l-am primit în schimb a fost ok și l-am folosit aopi cred că vreo 3 ani fără probleme.
Poate îl repară pe al tău astfel încât să nu mai ai probleme cu el. Știu cât este de neplăcut.
Va multumesc pentru raspunsuri ! Inca nu mi-a venit telefonul , din service !
Telefonul este Redmi Note 9 .
@pacaleala, mulțumim pentru feedback!
Te așteptăm să revii cu vești bune.
Salut ! In luna aprilie am luat tel Redmi 9, de patru ori a fost in service, maine il duc din nou , cu aceeasi problema. Nu mai am rabdare, vad ca n-au nici un gand sa mi-l inlocuiasca.
@pacaleala, care mai este situația cu telefonul tău? A fost înlocuit sau reparat?
Buna ! Telefonul a fost de 5 sau 6 ori in service . Mi se pare bataie de joc..... Nu ma mai duc sa-l ridic ,timpul costa bani, deasemenea transportul in comun nu este gratuit. E un telefon cu probleme . Am depus si reclamatie la OPC. Daca nu se rezolva nimic , voi schimba si eu si familia mea, furnizorul de telefonie mobila. Foarte dezamagita.....
pacaleala a răspuns
DanielaH a răspuns
pacaleala a răspuns
DanielaH a răspuns
pacaleala a răspuns
pacaleala a răspuns
svetalex a răspuns
mihai_13 a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
delfinas a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
delfinas a răspuns
Vio73 a răspuns
pacaleala a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.