Întrebare cu răspuns(uri)

Apel taxabil la relatii clienti 300 pentru clientii PrePay

Pentru clientii Prepay, la nr de relatii clienti 300 suntem limitati pentru a cere asistenta, desi platim niste bani. Ca sa beneficiem de suport de orice natura, inclusiv tehnic, suntem taxati, Orange Romania ? Ca sa vorbesc cu voi sa imi rezolv o problema, nu pot, deoarece sunt restrictionat ? Orange Romania, cred ca iti bati joc de noi, de clienti si te asteapta niste controale foarte dure de la ANPC.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Un abonat de 5 euro are acces nelimitat la consultanță cu call center, în schimb un utilizator prepay este limitat, chiar dacă plătește 6 euro. Aici ar trebui Orange ca să nu mai facă discriminări, să seteze IVR astfel încât să permită accesul necondiționat și celor de la prepay cu EO active de minim 5 euro (fără tva), sau un consum anual de minim 60 euro (fără tva).

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (4)

80%

4 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

80% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Încearcă și la numărul 0374300300 și pe Chat Djingo din My Orange, etc. Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Daca deja ai sunat de 2 ori de pe pre pay, din cate stiu urmatoarele apeluri sunt taxabile. Probabil gandesc ca nu e ok ca un client sa faca exces de acele apeluri si sa tina in asteptare poate un alt client cu o problema mai severa.

Ai mai multe variante de contactare a Serviciului Clienți.
Aici s a discutat pe tema asta pe larg https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Un abonat de 5 euro are acces nelimitat la consultanță cu call center, în schimb un utilizator prepay este limitat, chiar dacă plătește 6 euro. Aici ar trebui Orange ca să nu mai facă discriminări, să seteze IVR astfel încât să permită accesul necondiționat și celor de la prepay cu EO active de minim 5 euro (fără tva), sau un consum anual de minim 60 euro (fără tva).

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Bravo, Razvan. Aici este vorba de discriminare, iar Orange risca un proces civil cu cei de la ANPC daca mai continua pe linia asta. In sfarsit un om care gandeste. De ce eu, client Prepay, majoritar in companie, cu 55% . sunt discriminat, restrictionat, umilit, abuzat fata de un client "abonament" ??? Ca poate eu platesc mai mult decat "abonatul" . Si drept multumire, mi se impune ca rasplata o "taxa" pe apel , culmea , unde am cea mai mare nevoie, la departamentul de suport clienti.

Dar cand pe cartela ai mai multe beneficii decat un abonament la acelasi pret, nu e discriminare? Depinde din ce unghi privesti...
Ca detinator de cartela, esti un client volatil si mai greu de identificat. Abonatii sunt clienti stabili, cu nume si prenume si, daca fac abuz de sunat la Serviciul Clienti, pot fi mai usor de identificat si pedepsit.
Vezi, sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti, sa nu gandim doar in patratelul nostru.
A, eu am abonament de 14 euro, care tocmai a implinit 20 de ani in retea...

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

@marianmadalin32: Cei cu ”abonament” sunt asemenea celor care nu-și pot asigura pâinea zilnică decât plătind-o cu ”card de credit”. Pentru aceștia, orice bancă le alocă 3-4 firmituri (covrigi) bonificație. Ceilalți, ”independenți și autonomi”, vor fi mai aspru abordați întrucât nu vor putea fi forțați la taxe și costuri surpriză, pregătite de la o lună la alta. Restul e o poveste cu ambalaj colorat, ca să dea bine la spectatorul credul.

astea sunt "regulile" jocului ... vrei sa te joci cu noi ? respecti regulile - asa este la Orange-Voda-RDS-RCS-Telekom simplu .
despre partea cu anpc (cu litere mici) si procese/plangeri este doar o gluma 99% doar ameninta cu procese :)

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
3
4965 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Accesul nelimitat la apeluri pentru a discuta cu un consultant este plătit prin acel abonament..
E cam exagerată comparația cu o persoana care-si ia pâinea cu cardul de credit.. in conditiile în care cel cu abonament plătește acea taxa lunar, indiferent cât e ea, iar cel cu prepay achita, sau poate achita, 1€ când vrea el..
E treaba fiecăruia ce cântărește când alege prepay sau abonament..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Corect, Jay, eu nu-mi iau abonament platind cu cardul de credit, ci cu ala de debit sau cash. Si dau ceva, nu "decat" 5-6 euro...

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Eu am propus mai demult o chestie de bun simt, pentru a imbunatati cumva situatia cu cele (doar) doua apeluri gratuite pe luna. Si anume, sa se scada sau nu din numarul de apeluri in functie de continutul/motivul apelului.
Daca sun sa cer ajutor cu ceva, sa se scada din cele doua apeluri.
Daca sun sa ofer feedback care ar putea sa imbunatateasca functionalitatea serviciilor Orange (evident, aici trebuie sa se si vrea), sa nu se consume din acele apeluri si sa se poata folosi in continuare.
Daca aveam apeluri nelimitate, poate ca ar fi fost alta situatia. Dar cand avem doar doua…mi s-ar parea frumos sa nu se scada din ele daca scopul apelului este de a ajuta eventual alti useri cu o idee. Parerea mea, binenteles. Dar ma indoiesc ca se va implementa.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@arsradu, nu vor implementa nimic. Compania asta de telecomunicatii vine cu o mentalitate de Africa secolului 18. Cine ar fi crezut ? Sau impun reguli discriminatorii ca in Israel: tu esti evreu, pe aici.... tu arab, prin alta parte !!! Iisuse, unde traim ?

"In Romania, si asta ne mananca tot timpul". :))

Ma rog, fiecare operator are "calitatile si defectele" lui. Si da, sunt unele lucruri care si pe mine ma deranjeaza la Orange, si le-am mentionat si aici in Comunitate. Sunt chestii care tin cumva de mentalitate si de abordare. Adica, daca pentru tine, ca operator, e important sa-ti faci norma de abonamente, foarte bine. Inteleg. Eu unul mi-as pune ca prioritate nu sa am un numar cat mai mare de abonati, ci un numar cat mai mare de clienti multumiti. Doua lucruri total diferite, dupa parerea mea. Nu opuse, nu se exclud unul pe celalalt, dar cu siguranta sunt diferite. Si conteaza foarte mult pe care dintre ele iti pui accentul.
Orange (si nu numai), din cate am putut eu sa vad, push-eaza maxim pe abonamente. Cat mai multe abonamente. Si cand e sa faca modificari, le face unilateral, si pe spinarea clientilor, cu mentiunea: daca nu va place, puteti sa reziliati contractul. Well, mie abordarea asta nu-mi place. Mi se pare monopolista si de pr*st gust. E genul de abordare care ma face sa zic: "ok, atunci asa sa fie." E aceeasi abordare pe care a avut-o Vodafone, si motivul pentru care am si renuntat la serviciile lor.

Iar serviciile pe baza de cartela preplatita, in general, mi se pare ca sunt o metoda foarte buna de a impinge un pic operatorul de la spate in a oferi servicii mai bune. Tocmai pentru ca acei clienti sunt mai "volatili". Azi ii ai, maine nu-i ai. Asa ca te "obliga" sa oferi intotdeauna servicii de top. Daca n-o faci tu, fii sigur ca o va face concurenta.

Iar clientii prepaid sunt deja cu un pas in "curtea ta", asa ca, esti cu un pas mai aproape sa-i convingi sa devina potentiali abonati. Binenteles, nu cu abordarea de mai sus. :) Pentru ca cred ca nimanui nu-i place sa se trezeasca cu abonamentul marit peste noapte, fara acordul lui. Iar acea notificare, ascunsa prin factura, sau trimisa prin SMS...nu face nicio diferenta. Nu asa se procedeaza. Intreaba inainte sa modifici. Nu modifici si apoi vezi cu cati clienti mai ramai si cat de mult se umple comunitatea de postari de la useri nemultumiti. Mi se pare mai eficient sa previi, decat sa combati, dar hei, asta e doar parerea mea.

Sunt multe chestii de mentalitate care ar putea beneficia de pe urma unui upgrade. Dar cum ziceam si cu alta ocazie, daca nu se vrea, nu se face. #csf n-ai csf.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!