Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce nu functioneaza netul prin fibra optica ?

Va salut. Am un abonament de internet prin fibra optica, intr-adevar este pe numele mamei, dar il folosim la comun, toti membrii familiei, la adresa de furnizare. De doua zile nu imi functioneaza internetul. Stau in sectorul 5. Iar pe nr relatii clienti orange , 300 , nu pot intra in legatura cu un operator , deoarece mi se spune ca e taxabil. Orange, de ce iti bati joc de clienti ? Avem un serviciu pe care ti-l platim, iar pe suportul de pe chat operatoarea inchide conversatia in nas. De ce nu imi functioneaza internetul la adresa de furnizare ? Asta ca sa stie toata lumea ce faceti !

Răspunsuri

Buna. Trebuie sa faci sesizare la relatii cu clientii si sa le spui exact problema pe care o intampini. Ei vor face verificari si daca este necesar vor trimite la locatie si o echipa tehnica. Incearca sa suni dupa un alt numar de Orange, la 300 si ca sa intri in legatura cu un operator apesi tastele 520.

Salutare!
Poți suna la 0374300300, număr național. La 300 poti să folosești varianta 1-3. Eu așa fac! Sper să rezolvi rapid problema, cu toate că e weekend!

La Serviciul Clienți suna între orele 8-20, in afara programului te taxează.
Cere să ți se dea număr de înregistrare la reclamație, nu ii lăsa până nu ți se dă un răspuns și ți se rezolvă situația!!!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

delfinas, nu este adevarat, sun in timpul programului de lucru si robotul tot imi spune ca apelul e taxabil. Orange isi bate joc de noi !

Dacă ai sunat de 3 ori într-o zi, se consideră oarecum un abuz și te taxează. Cum a zis și MihaZ, suna de pe un alt număr și nu ii lăsa până nu-ți rezolva situația!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Am aflat de ce nu mai am net. Iar Orange nu a vrut sa imi spuna. Nu era mai frumos si civilizat sa imi spuna ca mama a facut o cerere cu ceva timp in urma pentru anularea abonamentului, iar in urma cu 2 zile, in urma acelei cereri, au sistat furnizarea de servicii in locatia mea ? Nu era asa frumos, Orange ? Sau trebuie sa angajam detectivi particulari pentru fiecare client ? Tinand cont ca, indiferent ca sunt titular sau nu, sunt utilizator al acelui serviciu si am dreptul sa cunosc situatia !

@marianmadalin32 conform normelor GDPR, angajatii Orange nu au voie sa furnizeze informatii despre cont decat titularului, chiar daca si tu foloseai acel serviciu.
Dar nu era frumos sa-ti fi spus mama ta despre cererea de reziliere si astfel nu mai pierdeai atat timp cu investigarea si nu mai iroseai aceasta zi facand-o pe detectivul???

Orange comunica situatia contului DOAR titularului. Acum degeaba te iei de Orange, ca nu are nici o vina in acest caz. Stiu ca e greu sa accepti ca mamica ti-a taiat netul fara sa te anunte, dar asta e problema ta reala si trebuie sa te gandesti de ce mama ta a ales sa rezilieze un abonament care te privea si nu te-a anuntat.
Be calm & succes!!!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

@Miha Z, GDPR nu se aplica in acest caz. Nu am solicitat datele de securitate ale mamei, parole, coduri, cont bancar, ultimele plati si tranzactii, servicii de fidelizare s.a..m.d . Se putea spune destul de frumos ca a fost intrerupta furnizarea de servicii. Punct. Nu e niciun secret de stat, hai sa nu mai fim mai catolici decat Papa. La noi, totul e comun, chiar daca bunul este individual. Nu stiu in ce fel de secte familiale traiti voi sau in ce cercuri de suspiciosi va invartiti voi. @delfinas, mai usor cu ironiile te rog, nu mai poza in maturul independent, ca sigur daca fac o verificare la tine acasa, te tine nevasta sub papuc.

Iti zic eu ca se aplica. Nu e contul tau, chiar daca faci parte din aceeasi familie si ei nu pot furniza nicio informatie altei persoane decat titularului. Daca mama ta nu ti-a oferit acea informatie, angajatii Orange de ce ar fi facut-o??? Priveste mai intai in "ograda" ta, inainte de a face alte acuzatii si a arunca cu vorbe acide. Vorbesti de cercuri de suspiciosi si mama ta n-a avut incredere in a-ti spune ca a reziliat contractul cu Orange... despre ce vorbim...

Imi pare rau pentru situatia ta, dar iar iti versi nervii unde nu e cazul.
Daca totul e la comun in familia ta si nu aveti secrete, cum de mama ta nu te-a anuntat ca te lasa fara internetul fix?
Nu stiu cum te-ai prins, dar, da, recunosc, sunt sub papucul nevestei, ca asa e mai safe, femeia e cel mai bun ministru de finante. ;) Numai ca, ce sa vezi, nu numai ca imi platesc eu abonamentele, dar le platesc si pe ale parintilor si le comunic orice modificare as face. Ca asa se face intr-o familie... ;)

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

marianmadalin32 esti asa simpatic..:)).te-ai trezit fara net, intri aici si te iei de Orange cand de fapt tu ai suparat-o pe Mami si ea te-a pedepsit. Ce ai facut, nu ai deschis camera la orele online?Pai cum sa ai pretentia sa-ti dea informatii Orange despre contractul cu care in viziunea lor nu ai nicio legatura pentru ca nu e pe numele tau si nu achiti tu cand nu s-a obosit sa te informeze nici macar mama ta?
Oricum eu apreciez sinceritatea ta de a reveni si a ne lamuri ca nu e de vina Orange si de fapt mama a fost sursa intreruperii Eu una ma faceam ca ploua daca apucam sa reclam la oamenii astia ceva, nu mai scriam in veci ca mi-a taiat mama, netul :))))))))

Pentru că situația a fost clarificată deja și nu ne dorim ca discuția să degenereze vom închide aici acest topic.
Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!