Întrebare fară răspuns

De ce nu se activează cele 97 programe tv din oferta primită pe telefon ?

Am primit la prelungirea abomamentului

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

Te referi la Orange tv go sau la altceva?
Dacă e vorba cumva de tv prin satelit, poate fi vorba de reglarea antenei. Dacă te referi la Orange tv go, trebuie să-i contactezi pe cei de la Serviciul clienți și să le ceri ajutorul! Au mai fost și sunt destule situații de acest gen.
Baftă!

Daca e vorba de Orange TV Go, intri in aplicație, te loghezi și accesezi postul pe care ți-l dorești. Daca are lăcățel într-un colț, înseamnă că nu ai acces la el, dar daca spui că ți s a promis accesul la cam toate canalele disponibile pe Orange TV Go, nu ar trebui sa mai dai peste vreun lăcățel. Depinde de când ți se activează noua ofertă primită, doar de atunci ai acces la toate cele 97 de canale promise.

@delfinas: "lacatelele" sunt punctul forte al aplicatiei Orange Tvgo si "ofertei" de 97 de canale. Merg cateva neinteresante, restul probabil după o discuție cu tehnicul Orange. Altfel, așa cum a venit, tot atât e de valoroasă acea "ofertă".
@Truica: nu pierzi nimic, insă vezi să nu intri in perioada cu opțiunea contra cost.

Si eu am platit, pt ca se terminase perioada promotionala si nu am primit sms ca intram in cea cu plata, asa ca am dat 4 euro/luna. E adevarat ca am avut acces la posturi care imi placeau, dar mergeau bine doar pe telefon, pe laptop, dupa 10-15 minute, se intrerupea des si apoi se oprea...logheaza-te din nou si tot asa...

Eu am acest serviciu gratuit, având și televiziune de la Orange și pot spune că sunt destul de mulțumit de cum funcționează în ultima vreme! Sper să nu îl laud degeaba!

@Truica marius In aplicatie trebuei sa te loghezi cu numarul de telefon pe care a fost primita oferta si NU cu adresa de e-mail / numele de utilizator asociate contului Orange. Autentificarea se face printr-un cod primis pe SMS si introdus in aplicatia TV Go, in pagina de autentificare.

Daca nici asa nu functioneaza, inseamna ca nu a fost refacuta, in sistem, legatura dintre numarul tau de telefon si pachetul aferent TV Go. In acest caz trebuie deschis un tichet de asistenta.

Cum a spus si @FLo_1 , stai linistit ca nu pierzi nimic: Foarte multe canale sunt de umplutura si functioneaza in functie de cum isi prinde Dorel din NOC, urechile prin butoane. Pe langa aceste aspecte Antena 1 si pachetul TVR NU sunt disponibile 24 / 7.

Eu mă loghez pe Orange TV Go cu adresa de email pe care o am alocata contului de MyOrange.
Pentru posturile trustului Intact, trebuie abonament separat pe Antenaplay, iar TVR se poate vedea online pe tvrplus.ro, dar nu pot sa difuzeze anumite programe, pt care nu au licență să le difuzeze online, gen competiții sportive internaționale.

La mine funționează și cu numărul de telefon principal și cu adresa de email asociată contului, fără nicio problemă!

Exista tvrplus.ro, exista protvplus.ro, probabil ca in scurt timp va fi si antenaplus.

Si revin la idee mea de pe topicurile dedicate: Piata serviciilor de televiziune este extrem de fragmentata si se va ajunge in punctul in care providerii de la noi vor avea pachetul de baza alcatuit din canalele must-carry, iar consumatorul final va fi nevoit sa-si activeze alte N pachete extra pay-per-view pentru a avea acces la continut de calitate.

La ora actuala aveam: Netflix, HBOGO, Amazon Prime, Disney+, Discovery+, Paramonut+ (ca de asta au plecat din Romania), Mubi, Hulu si care or mai veni din spate. Cu exceptia Netflix si HBOGO nici un alt serviciu, din cele enumerate anterior, nu este dispibibil prin operatorii de la noi. Telekom oferea la un moment dat posibilitatea activarii Mubi, nu mai stiu exact disponibilitatea pachetului.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!