Întrebare cu răspuns(uri)

Doua optiuni cu minute simultan ...

Buna seara. Cand apelez serviciul info credit 333, imi apar doua optiuni valabile, ultima optiune am activat-o luni pe 17 mai.
La *100# la optiuni active imi apare doar una. Cum pot scapa de una din ele?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut @dnyalx2k17,

Din captura de ecran apare ca ai activa doar o opțiune. Informația este afișata corect la *100# dar si la 333, iar ce vezi tu in captura de ecran sunt informații din perioade diferite doar ora de primire este aceeași. Ultimul mesaj cu resursele disponibile este corect si nu este nevoie sa faci o modificare pe cont.
Ai grija sa nu iti dezactivezi singura opțiune care exista pe cont.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna pentru a anula una din optiuni in mod normal se suna la *100# si la optiunile mele active se alege dezactivare. Ai o optiune care se reactiveaza automat si trebuie s-o dezactivezi. Daca tu zici ca nu-ti apare suna la 300 si vezi care ar fi problema si s-o rezolve ei din sistem.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Ele arata la fel, in afara de data expirarii, ca si cum ai fi facut 2 incarcari la o diferenta de jumatate de luna. Nu inteleg care e problema ta, de fapt...
Despre activare/dezactivare optiuni Prepay, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o...

Salut @dnyalx2k17,

Din captura de ecran apare ca ai activa doar o opțiune. Informația este afișata corect la *100# dar si la 333, iar ce vezi tu in captura de ecran sunt informații din perioade diferite doar ora de primire este aceeași. Ultimul mesaj cu resursele disponibile este corect si nu este nevoie sa faci o modificare pe cont.
Ai grija sa nu iti dezactivezi singura opțiune care exista pe cont.

@dnyalx2k17: Pe cont, așa cum ai sesizat, ai o singură opțiune: cea de 5€ cu resurse de voce. Deși aveai încă opțiunea activă și activată (sunt 2 noțiuni diferite), te-ai gândit să o reactivezi încă o dată pe 17 mai. Așadar până să expire opțiunea veche, ambele activări vor fi în paralel.
Ca să revin la activă vs activată, e "activă" pt că ai încărcat de pe un abonament ca fiind recurentă, dar cealaltă e "activată" pt că nu ai lăsat-o să se reactiveze automat la scadență, tu activând-o în avans.
Conform "avertismentelor" unor colegi din Comunitate, ștergerea opțiunii active nu te va lăsa fără resurse. Atât doar că nu se va reactiva automat la scadență.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!