Întrebare fară răspuns

Nu mai pot plati cu abonamentul, ci doar cu cardul!

Am o problema de 2 luni si anume am eliminat din greseala posibilitatea de a achizitiona jocuri din magazin play cu abonamentul orange ... asa dar orice incerc sa fac nu imi mai da posibilitatea de a plati cu abonamentul ci doar cu cardul..
Cum pot adauga abonamentul orange inapoi????
In magazin play la metoda plati imi arata doar debit card atat!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Cum poți plăti în Google Play™ cu numărul tău Orange
Dacă folosești deja un card bancar ca mijloc de plată
Alege aplicația pe care vrei să o cumperi
Dă click pe săgeata de lângă preț
La opțiuni de plată, alege facturarea prin operatorul de telefonie mobilă
Introdu datele personale
Apasă pe “Acceptați”, apoi “Cumpărați”
Dacă nu ai mai folosit cardul bancar ca mijloc de plată
Alege aplicația pe care vrei să o cumperi
Dă click pe preț și apasă “Continuați”
La opțiuni de plată, alege facturarea prin operatorul de telefonie mobilă
Introdu datele personale
Apasă pe “Salvați”, “Acceptați”, apoi “Cumpărați”
Detalii aici
https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/
Refa pasii și sunt sigur că va merge.

Buna. E posibil ca prin eliminarea optiunii platii din abonament sa ti se fi restrictionat posibilitatea de a plati prin acea modalitate. Incearca sa suni si la relatii cu clientii si sa ceri reactivarea platilor din abonament.

Vezi ca "poți descărca jocuri și aplicații din Google Play™ în valoare de maxim 70 lei (fără TVA) fiecare, în limita a 225 lei (fără TVA) lunar."

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Cu un apel la relatii cu clientii ar trebui sa se rezolve problema

Goly
Goly

Goly

User level
Nivel
1
166 / 750
puncte
Custom field 2
Goly

@Radu.official, s-a rezolvat problema cu plata pe care ne-ai descris-o în Comunitate?

Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.

Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.

Te așteptăm cu vești bune!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!