Întrebare fară răspuns

Date mobile consumate noaptea - Revin cu informatii

Revin cu informatii
Abonamentul meu dar il foloseste cineva.
Activitati de noapte de ore tiirzi exemplu
2 martie 22.05-=49kb
3 martie 02.05=4kb
9 martie de 3 ori 02.22=6kb
05.02=77kb
6.48=1.535Mb
12 ,14,15,16, consum 6,171,16 KB.
18 februarie ora 23.18 min.44KB
23.19 min 310KB.
22.37 min 17KB

27 februarie 00.00min =1KB.
25 februarie 00.00 min=1Kb.
Informatiile continua.Ce se pote scrie sau transmite prin 1 KB.
As dori sa fiu ajutat si sa mi se explice daca e posibil.Multumesc.

Răspunsuri

Buna @Adrian2021. Indicat este sa postezi acest lucru in intrebarea pe care ai postat-o mai devreme. Nu e indicat sa deschidem "n" topicuri pe acelasi subiect.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Adrian, baga completarile la postarea initiala, nu deschide mai multe discutii pe acelasi subiect, pt ca se dilueaza si nu se mai intelege ce vrei, pt ce sunt completarile.

Daca vrei raspunsuri mai exacte suna maine la relatii cu clientii, la 300 si ca sa intri in legatura cu un operator apesi tastele 520.
Poate vor reusi ei sa-ti spuna exact de unde provine consumul.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Daca tu esti titularul contului poti apela 0374300300, este numarul de la relatii cu clientii accesibil din afara tarii. Doar ei iti pot oferi informatii mai multe si mai exacte. Noi suntem clienti ca si tine si ne dam cu presupul.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Intra in MyOrange si discuta pe chat sau suna la Serviciul Clienți, la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Accesul la acest serviciu este gratuit de luni până vineri între 8:00 și 20:00, sâmbătă – duminică și sărbatori legale între 09 :00 – 17 :00. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel.
Detalii despre contact Serviciu Clienti: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-...

Salutare! Așa zic și eu, că nu trebuia deschis alt topic, pentru că răspunsul este cam același.
Ai vreo aplicație care rulează în fundal și consumă net. Trebuie intrat în setări și orite datele mobile. Vorbește cu persoana care folosește abonamentul respectiv și spune-i să facă aceste lucruri. Partea bună este că ai consum de date infim! La Serviciul clienți ți s-a spus cum iei legătura, chiar dacă ești în străinătate! Sincer, nu cred că ai nevoie. Baftă!

@Adrian2021, pentru a nu dubla întrebările și pentru a păstra continuitate în situația expusă de tine și în comentarii, te rugăm să revii cu informațiile pe topicul deschis inițial (https://comunitate.orange.ro/questions/2682585-date-mobile-consumate-noaptea). Pe acesta îl vom închide.
Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!