Întrebare fară răspuns

Problema Samsung A70 dupa actualizarea de soft

Am o cunostinta care a dat actualizare de soft la Samsung A70. Ulterior telefonul nu i-a mai recunoscut SIM-ul, nu mai avea semnal. A facut schimbare de SIM si problema a persistat. Cand are cartela in telefon ramane blocat modul avion. Fara cartela merge dezactivata acea functie. A dat resetare din fabrica la telefon dar nu s-a rezolvat. Care ar putea fi problema? Trebuie trimis in service?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cu siguranță trebuie mers în service și văzut de către un specialist. Văd că mai sunt discuții in Comunitate despre acest telefon, dar așa ceva nu am mai auzit.
Iată un topic asemănător:
https://comunitate.orange.ro/questions/2146140-samsung-a70-probleme
Probabil va trebui resoftat sau cine mai știe!

La cum a reacționat, faptul ca revenirea la setarile din fabrica n-a rezolvat problema, eu cred ca service scrie pe el..
Având în vedere ca problema a apărut după o actualizare, greu de crezut ca problema ar putea fi de la SIM, nu de la telefon.. dar ar putea testa SIM-ul intr-un alt telefon, sa stea linistita, persoana..
Si, daca a dat resetare, deja nu mai are ce pierde din telefon, e pregatit pentru service..

S-a mai discutat despre diverse probleme ale acestui model dupa update:
https://comunitate.orange.ro/questions/2297420-samsung-galaxy-a70-probleme-update-android-10

Din cate deduc, e sensibil la actualizari, se destabilizeaza. Daca a incercat si alt SIM si face la fel, are telefonul o hiba, care poate fi rezolvata intr-un service.

Și eu sunt de părere că este nevoie de trimitere în service. In general astfel de probleme pot avea multe cauze. Iar de la o problema măruntă se poate ajunge chiar la defecțiuni mult mai grave..

Cred că s-a stricat placa de bază. Este necesar să fie trimis la ESD. Se poate face o programare online și îl preia curierul. Comanda se poate face aici
https://esdservice.ro/programeaza-te-singur.php sau prin call center la +4 021 326 60 63

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!