Întrebare fară răspuns

blocare cartela SIM, inainte de a introduce codul PIN

Salut! Am un telefon Galaxy A51, care, de la inceput a avut probleme (achizitionat in august 2020): imposibilitatea conectarii la reteaua WI-fi, apelarii cotactelor din agenda, etc…. Am fost cu telefonul la o unitate Orange si mi-a fost schimbata cartel SIM, care , se pare, ca avea probleme. Dupa 3 luni am primit mesaj, dimineata la prima ora, deci nu fusese folosit, ca am cartela SIM blocata. Am restarat, am scos cartela, apoi a functionat. Astazi, fara sa introduc codul PIN , pentru deblocare, s-a intamplat acelasi lucru=mesaj " cartela SIM blocata". Am introdus codul PIN, fara rezultat. Dupa 2 incercari ( deci nu 3) de introducere cod PIN, mi s-a cerut codul Puk. Am reusit sa il obtin, l-am introdus si s-a deblocat. As vrea insa sa stiu care este cauza si ce trebuie sa fac in continuare pentru a elimina stresul ca situatia se poate repeta oricand???!!!
Cu multumiri,
Viorica Stanescu

Vera
Vera

Vera

User level
Nivel
0
37 / 100
puncte
Custom field 2
Vera
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pare a fi o probleme mai mult de telefon si mai putin de SIM. Acestea pot fi ceva erori / bug in soft si / sau probleme de hardware ce tin de modului WiFi incorporat in telefon.

Ai incercat SIM-ul respectiv si in alt telefon? Tot asa se manifesta?

Ca si solutie "pentru acasa" ai putea incerca o revenire la setarile din fabrica aka Hard Reset (cu mentiunea ca vei pierde absolut tot ceea ce este salvat in telefon), iar daca problema persista sa soliciti interventie service in vederea resoftarii, in speranta ca acest proces va rezolva problemele semnalate.

Salutare!
Păstrează codul PUK și să sperăm că nu vor mai fi probleme, dacă tot ai reușit până la urmă. Asta în caz că nu sunt probleme cu telefonul!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Daca poti, mergi la un Orange Shop care are si un service. Poate fi o problema comuna atat a telefonului, cat si a cartelei sau defectele telefonului sa afecteze SIM-ul. Oricum, trebuie cercetat telefonul de un depanator profesionist, chiar sa ti-l inlocuiasca, daca ai mai avut probleme cu el. Degeaba iti schimba doar SIM-ul daca hiba e in telefon.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

In general aceste probleme sunt destul de rare. Trebuie sa fii foarte atenta atunci când îl introduci pe viitor, dar poți elimina aceasta obligativitate, de a introduce codul pin la pornirea telefonului.
Activarea, dezactivarea sau modificarea codului PIN pot fi facute direct din meniul telefonului astfel:
Setari->Date Biometrice și securitate->Alte setări de securitate->Config. Blocare cartela SIM-> dezactivezi blocarea.

Este bine sa-ti dezactivezi si codul pin - adica sa nu-ti mai ceara codul pin cand restartezi telefonul (asta daca nu l-ai dezactivat deja - )

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
3
4944 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Cum zice si FaraUnID si eu as merge pe un hard reset. Sau, as dezactiva optiunea de a avea pin-ul cartelei activ, cum a zis si teacher.
Un topic asemanator pentru un alt tip de telefon, insa tot Android, a fost discutat si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2052167-bucla-codul-pin-samsung-android
Daca ai rezolvat, te rog sa vii sa ne spui ce decizie ai luat.

Anca07
Anca07

Anca07

User level
Nivel
3
4901 / 5000
puncte
Custom field 2
Anca07

Display-ul iti functioneaza ok? Raspunde corect la atingere? Ai folie pe el?
Intreb pentru ca probleme de genul asta pot fi cauzate si de probleme ale digitizer-ului (partea de deasupra display-ului propriu-zis, responsabila cu preluarea comenzilor tactile). De asemenea, foliile aplicate pe display pot cauza cateodata “ghost touches” (atingeri fantoma pe romaneste). Cu alte cuvinte, iti ia input tactil in anumite zone ale digitizer-ului, fara sa fi atins telefonul.

Oricum ar fi, si mie imi pare o problema mai degraba de telefon decat de SIM, si recomand, pentru test, inserarea SIM-ului intr-un alt telefon (evident, unul fara probleme).

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Nu, nu am folie pe display, dar sunt rateuri la touch screem, sau, cand navighez, imaginea se blocheaza sau se deruleaza greu, cu un ' tremur" al imaginii. Mi s/a sugerat sa revin la setarile din fabrica dar nu vreau sa pierd tot. stie cineva cat timp este necesar pentru a fi trimis in service?
Cu multumiri,
Vera

Vera
Vera

Vera

User level
Nivel
0
37 / 100
puncte
Custom field 2
Vera

Esti cu actualizarile la zi, in special la componenta Android System WebView?

Intreb pentru ca a fost o problema generala legata de acest Android System WebView, problema care a afectat TOTI utilizatorii de Android, nu doar posesorii de Samsung https://comunitate.orange.ro/questions/2639660-rezolvat-probleme-google-android

Din cate pot eu sa-mi dau seama, e o problema de hardware. Revenirea la setarile de fabrica nu doar ca sterge toate datele, dar are exact 0 efect asupra problemei. Nu rezolvi o problema de hardware cu un reset sau update de software.

Cu toate astea, s-ar putea ca in momentul in care duci telefonul in service, sa trebuiasca sa-i dai o revenire la setarile din fabrica. In general e procedura standard pentru intrarea unui telefon in service. Si consider ca e o chestie cat se poate de buna. Deci recomandarea mea ar fi sa-ti faci backup la tot ce ai important pe el, si abia dupa aia sa-l duci in service.

Parerea mea sincera e ca telefonul tau are nevoie de un nou display. Din pacate la modelele mai noi, nu stiu sa se mai poata inlocui doar digitizer-ul, astfel incat singura optiune este inlocuirea ansamblului cu totul.

Cat timp? Stiu ca, in general, termenul standard legal pentru service este de 15 zile. Acuma, depinde unde il trimiti, daca il trimiti prin curier sau nu, daca au sau nu piesa pe care trebuie s-o inlocuiasca in stoc (sau in cat timp pot face rost de ea), cate alte comenzi mai are service-ul respectiv in asteptare pana sa ajunga la tel tau, si tot asa. Cel mai bine iei legatura direct cu ei sa-ti dea un ETA mai apropiat de realitate.

Daca telefonul e inca in garantie, recomandarea mea ar fi sa-l duci la service-ul dedicat. Daca nu, orice service GSM cu review-uri decente, din zona, si care are sau poate face rost de componenta respectiva intr-un timp rezonabil, e ok.
Poti merge pentru un diagnostic si la ei, si poate problema nu e display-ul in sine (si atunci atat costurile cat si timpul de reparatie pot sa difere), dar din ce-mi spui, as tinde sa cred ca aia e.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!