Întrebare fară răspuns

Informații livrare comandă la prelungire abonament cu 2 telefoane

Bună ziua! Am făcut și eu o prelungire de abonament cu 2 telefoane și aș dori să îmi spuneți când ajunge comanda la mine

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna Stamatdeea,
Daca ai facut o comanda online, ii poti verifica statusul din contul tau, sectiunea comenzile mele.
Mai multe informatii le vei regasi aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusu...
Zi faina!

Anca07
Anca07

Anca07

User level
Nivel
3
4901 / 5000
puncte
Custom field 2
Anca07

In cont ce informatii apar: "In procesare" , "La curier" , "In curs de livrare"

Poti suna atat la Orange cat si la firma de curierat sa vezi exact unde se afla coletul tau si cam pe cand livrarea.

Salut!
Nu ai cum sa primesti acest gen de informatii in comunitate, deoarece, intrebarea ta necesita verificarea contului de client si, in comunitate, nu se fac publice date personale..
La momentul trimiterii comenzii, inclusiv in cos puteai vedea un termen de livrare..
Daca abia ai facut comanda, mai e putin pana in weekend, asa ca, probabil, o saptamana dureaza, dar, este doar o parere in functie de experienta mea..
Nu ai primit un mail cu informatii despre livrare?
Mai poti afla verificand statusul comenzii in contul tau de client, dar, este posibil sa nu fie actualizat in timp real, sau, contactand serviciul clienti.. prin una dintre variantele de aici https://www.orange.ro/contact/

Din păcate, nu te putem ajuta noi cu astfel de informații, pe care le ai oricum in statusul comenzii. Dar poți cere informații suplimentare pe Chat Djingo sau urmărești AWB-ul produsului/lor pe site curierului, atunci când le vei primi prin sms/ email.
Succes!

@Stamatdeea: Bun venit în Comunitate. Să le luăm pe rând:
1. Ai o comandă în magazinul online. Dacă ai confirmarea la comandă pe email, atunci ai primit de la Orange și un AWB al curierului? Fără AWB sau mesaj de confirmare al expediției de la Orange nu ai de unde să cunoști informații despre curier / colet.
2. Dacă intri în contul tău, secțiunea ”magazinului online” și urmărești la comenzile tale situația comenzii în cauză, scrie că e ”în curs de livrare”?
3. Dacă încerci să intri în legătură cu cineva de la Orange, poți încerca prin apel la 300 sau dacă vrei, poți încerca CHAT-ul. ATENȚIE: ”Specialiștii” de la Chat Djingo (http://www.orange.ro/contact) NU te pot ajuta. Accesezi CHAT-ul din pagina magazinului online (îți va apărea automat la conectare, sau ai un link spre această opțiune)

Revino cu detalii pentru mai multe informații.

Salut! De regulă, termenul de livrare este de aproximativ 5 zile lucrătoare, daca firma de curierat nu are întârziere. Așadar, nu te aștepta de pe o zi pe alta să ajungă la tine, chiar daca poate ești nerăbdător. O sa intri in posesia coletuluiz și vei fi înștiințat in ziua in care îl vei primi.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!