Întrebare fară răspuns

Sugestie - Posibilitate cedare a unui voucher în favoarea unui alt client Orange

Dragi membri ai Comunității, dacă beneficiați de un VOUCHER și nu doriți să-l folosiți, asemeni punctelor ThankYou care se pot transfera (vezi topic https://comunitate.orange.ro/questions/1972610-transfer-puncte-thank-you ), de ce nu s-ar putea transfera (sau mai bine zis ”ceda”, ”renunța în favoarea altcuiva”) și în cazul unui VOUCHER. Personal (inclusiv în acest an) am avut experiențe neplăcute cu astfel de vouchere, și, oricât aș fi vrut, nu am reușit să ”profit” de pe urma lor.
Motivație:

  • sunt nenumărați utilizatori prepay dornici să guste ”experiența” utilizării unui voucher în magazinul online al Orange;
  • sunt nenumărați clienți Orange (și nu numai) care ar dori un voucher, dar nici măcar o dată pe an nu beneficiază de așa ceva;
  • sunt doritori care chiar ar CUMPĂRA ceva din magazinul Orange, în timp ce pentru alții voucherul dispare și expiră nefolosit;
  • Cedarea ar putea fi făcută chiar în favoarea unui ”membru al Comunității”, la libera alegere a ”proprietarului” inițial al voucherului.
  • Analizați, exprimați-vă părerea și sper ca Orange să fie deschis la schimbare. Orice dezacord sau împotrivire din partea Orange în această privință, pentru mine reprezintă o dorință clară de nefolosire a vouchere-lor oferite clienților. Oricum voucherele nu reprezintă și nu încalcă nimic din povestea GDPR, mai ales dacă acest transfer s-ar putea realiza prin intermediul Comunității Orange.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Teoretic ai dreptate, cred că și eu m-am gândit cândva la lucrul asta, am beneficiat și eu uneori de cate un voucher și chiar daca am vrut să îl dau cuiva, el nu putea fi folosit.Probabil ar trebui să se găsească o cale prin care aceste vouchere să poată fi folosite și de alte persoane, oferite cadou sau in alta formă.
P.S. Eu mă refer aici la voucherele tipărite, nu la cele primite online.

Sunt de acord cu ideea, doar că uneori acestea sunt personalizate și nu știu dacă se poate.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Și eu sunt în aceasta situație, de a avea vouchere care expira ,pt ca în perioada cât sunt valabile , pur și simplu nu îmi doresc sa cumpăr nimic.
Practic , Orange nu cred ca ar pierde nimic în cazul unei donații de acest gen , pt ca un voucher nefolosit însemna practic un produs neachizitionat .

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Mă bucur (oarecum) pentru că nu sunt un caz singular, dar e trist când ți se oferă un voucher pe care, pe lângă faptul că nu-l poți ceda, nu-l poți nici converti și nu-l poți nici cumula. De aceea mi se pare inutil în această formă. Dar sunt cu sigurață suficienți clienți pe care chiar și un voucher mic ca valoare (din lipsă de ”orice altceva”) este de ajutor și de folos în achiziția pe care vor să o facă în magazinul Orange.

Acum, depinde si de voucher. Probabil ca unele sunt emise doar catre un public tinta, care prezinta un interes deosebit pt Orange si nu poate fi pasat oricui. Daca e emis electronic, cu un cod, cred ca poti sa-l dai altcuiva.

Un voucher electronic, indiferent de motivul pentru care beneficiarul inițial renunță la el în favoarea altcuiva, nu contează de cine este folosit ulterior dacă are acceptul deținătorului inițial. Condițiile de utilizare sunt aceleași.

Dacă este acela prin care are reducerea de 10% la accesorii de ziua onomastică sau de naștere, nu cred că merge donat. Dar sunt de acord cu ideea!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Da Vio, contextul sugestiei este vis-a-vis de acel 10% al onomasticii, dar ar fi o variantă mult mai ”fair” dacă la ziua de naștere te-ar lăsa să-ți alegi ”bonificația” dintre câteva echivalente ca valoare pentru Orange, dar total diferite pentru tine, adică nu să ți se ofere ”by default” varianta cu ”internet nelimitat 30 de zile” - variantă de care eu unul nu am nevoie (ca exemplu).

Ai dreptate @FLo_1 si eu sunt de aceeasi parere cu tine. De 15 ani primesc acel voucher si nu l-am folosit niciodata.
Ar trebuit lasat la alegerea clientului ce beneficiu ar dori sa primeasca. Sa poata alege de exemplu intre internet nelimitat, reducere procentuala la accesorii, oferirea de puncte thank you sau vorba ta varianta de a ceda unui alt cont.

@Miha_Z: Da, știu că sunt mulți în situația aceasta, de aceea am și deschis acest topic. Despre ”bonificația cu ziua de naștere” au fost discuții și topicuri, dar atât timp cât majoritatea decide și este un singur tip de beneficiu pentru toți.... așteptarea și timpul probabil va schimba ”optica” Orange în sensul de a permite clientului să decidă individual asupra a ceea ce are nevoie din ceea ce i se oferă.
Mă repet: Pentru Orange reprezintă aceiași ”pagubă”. Nu discutăm despre bonificații mai mari sau mai mici. Ăsta e alt subiect / aspect. Ci despre ”ce forme să îmbrace aceste bonificații pentru client”, în funcție de nevoia de moment, dar și dorința acestuia.

Nu cred ca este o problema ca voucherul electronic sa fie dat altcuiva, chiar fără implicarea Orange. Practic este o reducere obișnuita, nu primesti o suma de bani. Am folosit o singura data acest voucher. Se pot achiziționa baterii externe, încărcătoare, huse etc. Mi-a prins bine.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
3248 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Voucherele primite online nu sunt nominale, practic primești un cod de reducere pe mail. Problema este cu cele tipărite, pe care este trecut numele persoanei. Aici cred că ar fi puțină problemă.

În general, chiar și la cele nenominale, dacă sunt probleme în lansarea comenzii și ajungi la discuții cu ”operatorul” magazinului online, sunt foooaaarte mari șanse să fi întrebat: ”De unde ai acest voucher?” sau ”Cum ai primit acest voucher?”. Iar la această întrebare NU poți s-o dai în ”bâlbâieli”. Acesta este și motivul pentru care am menționat ”implicarea Orange” în acest transfer / această cedare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!