Întrebare fară răspuns

Un operator orange a incercat sa ma insele

Atentie cand iti spune orange ca iti ofera ceva pentru ei inseamna ca achizitionezi .
Dupa ceva sesizari orange le-a trecut ca rezolvate !

Bogdan_6
Bogdan_6

Bogdan_6

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan_6
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Este părerea și experiența ta, dar nu cred că trebuie să generalizăm. Eu am avut atât experiențe foarte plăcute, cât și mai neplăcute.
Este bine să detaliezi problema, ca să vedem concret despre ce este vorba!

Salut!
Având în vedere ca n-ai prea dat informații.. tot ce pot spune este ca peste tot sunt oameni și oameni.. sau, cum spune o vorba mai veche, nu exista pădure fără uscaturi.. deci, oriunde, pot fi angajați care sa procedeze greșit..
Mai sunt și în comunitate diverse subiecte despre situatii neplăcute..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Bogdan, ne poti detalia problema ta?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Despre ce situație vorbești? Ai fost într-un Orange Shop, Store sau de alt fel? Ai fost sunat de cineva in numele Orange? Poți să ne dai mai multe detalii?

@Bogdan_6 poate că a fost o neînțelegere. Ne poți da mai multe detalii (fără să furnizezi date cu caracter personal sau confidențiale)?

In urma expirarii perioadei contractuale a unui abonament din patru cate am , am fost contactat de orange , mi-au facut o oferta , la sfarsitul discutiei , operatorul mi-a oferit doua telefoane pe care le-am REFUZAT. Le-au trimis si surpriza in contract erau trecute ca fiind achizitionate. Si de aici a inceput balciul.

Bogdan_6
Bogdan_6

Bogdan_6

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan_6

Daca nu ai semnat nici un contract si nu ti-ai dat acordul, le restitui frumos si faci reclamatie intai la Orange si eu cred ca se va rezolva.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Trebuia să le refuzi și să returnezi coletul încă de la început. Dar cred că printr-o sesizare scrisă poți încerca să rezolvi.
Baftă!

@Bogdan_6 daca ti-au trimis 2 telefoane asta inseamna ca ti-au prelungit 2 abonamente. Daca sunt telefoane cu taste, le primesti gratis la prelungire si e normal sa apara trecute si pe contract. Daca tu chiar nu le doresti poti rezilia contractul in termen de 14 zile de la conversatia avuta. Succes.

In cazul achizițiilor online, ai la dispoziție 14 zile pentru retur, daca nu ești mulțumit de serviciile sau produsele oferite.

>>>In urma expirarii perioadei contractuale ... am fost contactat de orange ... operatorul mi-a oferit doua telefoane pe care le-am REFUZAT. Le-au trimis si surpriza in contract erau trecute ca fiind achizitionate.<<<

Ai refuzat doar telefoanele sau ai refuzat si repozitionarea de abonament? Conteaza cum te-ai exprimat in discutia avuta cu acel operator si ce anuma a inteles el din exprimarea ta.

Daca acele telefoane sunt din seria "pistoale cu apa" - adica telefoane de maxim 100 lei - si care oricum le dau gratuit la prelungire de abonament, nu cred ca mai conteaza daca prelungirea de abonament a fost facuta cu sau fara acele telefoane.

Spre exemplu, undeva prin 2014, cand am efectuat o repozitionare, am primit in colet (pe langa telefonul negociat, BlackBerry Calssic) urmatoarele: Card Memorie + Incarcator Auto original BlackBerry + Stick USB. Accesorii despre care opartorul nu a mentionat nimic la telefon.

Am facut reclamatie in a doua zi. Si in a 4-a , si dupa o saptamana, dupa doua saptamani si jumatate a venit curierul si le-a ridicat .
A mai trecut o saptamana , iar am sunat , iar am asteptat, am sunat iar dupa o saptamana, iar am asteptat. Cand suni o domnisoara draguta tot investigheaza si eu trebuie sa astept ca ma contacteaza ei. Daaa daa si eu tot astept . Asta de prin 15 martie.
In teorie totul se rezolva dar practic e un balci nesimtit.

Bogdan_6
Bogdan_6

Bogdan_6

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan_6

Bogdan, ti s-a schimbat si planul tarifar?
Pentru reclamatii, mai bine scrii un email. Vorba lui Vio, "vorba volant"... Intra pe linkul https://www.orange.ro/contact/ mergi la "Modalități de contact" si deruleaza pana la "E-mail" , apasa "Scrie un e-mail" si completeaza formuularul. Succes!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!