Întrebare fară răspuns

Netflix strikes again?

Salut!

În aceasta dimineața am găsit surpriza din capturile atașate, pe mail..
Evident ca ma întreb dacă este pe bune sau nu.. eu, ca un necunoscător în ale programării, în ale informaticii în general, nu știu sa verific adresa, deși mi s-a spus acum ceva timp, sau n-am reușit sa găsesc butonul magic pe telefon.. drept urmare am dat fw sa vad ce scrie la adresa de mail de unde a venit notificarea.. ☺

Indiferent dacă este reala sau înșelătorie acțiunea, eu ma întreb doar, de ce as apasa butonul sa completez datele de facturare dacă n-am solicitat nimic de nicăieri?... N-or vrea mai bine sa le dau direct datele de card sa-si ia banii și atat?
Nici nu știu dacă sa rad sau sa ma enervez, mai au 1mm sa-ti bage direct mana în buzunar..
Este foarte posibil sa fie pe bune, ca nah, doar suntem obișnuiți sa fim căutați de toți partenerii unei singure entități căreia suntem nevoiți sa-i dam acces la anumite date, dar, totuși.. asa rau sa le mearga celor de la Netflix încât sa-ti dea un mail sa completezi datele de facturare?? Asa, fără sa-mi știe macar numele, fara sa-mi dea o ciocolata calda.. m-a luat prea direct..

Last time I checked nu eram clientul lor..

Ați întâmpinat aceasta situație?
Puteti sa-mi spuneți dacă, din ce scrie la adresa sender, este de la Netflix mail-ul sau este cu surprize surprize?

Mulțumesc!

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

E posibil să fie vreo înșelătorie, dar cine mai știe? Cred că trebuie să te uiți mai cu atenție! Pot fi unii destul de inventivi! Cam ciudat totuși... După părerea mea, nu e trimis de Netflix!

Este Scam ! In primul rand Netflix nu cere in acest mod date. Dacă ai fi avut deja abonament la ei , înseamnă că aveau datele tale , nu mai era nevoie de asa zisul update. În cel mai rău caz ar fi fost nevoie de un update direct din contul de utilizator , spre care ai fi fost redirectionata . In al doilea rand uita-te la cum e scris cuvântul Netflix , atât cu caractere normale cât și "bold".
Asa ca, ignora mailul fără nicio remușcare

Salut! Este vorba de un scam mare și imens, așa cum și eu sunt anunțat de doua ori pe săptămână că de mâine mi se șterge contul de Yahoo, daca nu completez datele mele pe un link... Trebuie doar sa ignori acest fel de mesaje.

”openiptvlice.com” ??? Fooooarte frumos, dar locatia is from ”nowhere”. O ”scamă” obișnuită și ieftină, ca multe altele uzuale fie de Yahoo (cum scria @teacher_), sau de PayPal sau de Revolut... si nu numai. Ignorarea unor astfel de mesaje este varianta cea mai bună. Altfel e agitație într-un pahar.

1. Adresa de e-mail service-10929@openiptvlice.com nu are nici o treaba cu Netflix. De fapt domeniul web openiptvlice.com este liber la inregistrare in momentul de fata. Adica poate sa-l cumpere orice persoana pentru cca 10 euro / anual.

2. Din cate vad eu este un mesaj redirectionat si nu vine direct de la sura, adica de la Netflix.

@FaraUnID, redirecționarea am facut-o eu, ca sa pot vedea adresa de unde vine mail-ul, pentru ca tot ce vedeam era noreply.. daca la acea captură te referi..
Stiu ca ai spus acum mult timp, cum se poate vedea adresa, dar, dimineața la 5-6, n-am reușit sa vad pe telefon și nu merita sa deschid laptop-ul pentru asta..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Adresa de email de la care ai primit mesajul e primul si cel mai important semn ca nu e de la Netflix. Un email oficial vine, de obicei, de la o adresa care contine site-ul firmei respective, gen office@orange.ro, noreply@comunitate.orange.ro. Eu nu-s abonata la Netflix, dar banuiesc ca emailurile de la ei au domeniul netflix.com. O incercare de pacaleala, care merge la cei care nu-s atenti sau nu stiu cum sa dibuiasca o astfel de smecherie.

De cativa ani citesc doar e-mail-urile care ma intereseaza. Restul gen reclame la produse, aplicatii... le sterg direct.
@Jay intrebai de ce ai apasa butonul de completare a datelor de facturare chiar daca nu ai solicitat nimic .... e simplu, fiind o fata cu bun simt, faceai si tu o fapta buna :))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!