Întrebare fară răspuns

Internet slab in afara țării

Am activa obținute orange de 14 € si Internetul “4G” e foarte slab

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare și bun venit în Comunitate!

Acest lucru nu ține neapărat de Orange, ci de rețelele partenere din țara/ țările respective, prin intermediul cărea/ cărora ți se oferă aceste servicii. Este bine să anunți totuși acest lucru la serviciul clienți prin intermediul Chat Djingo sau la adresa de email serviciul.clienti@irange.ro.
Succes!

Subiectul acesta a fist dezbatut ne N ori pe mai toate platformele posibile.

Pe Softpedia, foarte multi semnalau faptul ca dupa cca 500 MB volum de date efectuat in roaming, viteaza scadea pana la pe 2 Mbps atat pe download cat si pe upload, ca si cum ar fi existat un fel de limitare impusa. Acest aspect se intampla in mod special in orele de varf.

Din pacate nu prea ai ce sa faci, deoarece operatorul din tara respectiva o sa-si protejezi clientii proprii in detrimentul pasarilor calatoare.

Plus de asta, in afara, intentetul 4G nu este la acelasi nivel de infrastructura, viteze si dezvoltare comparativ cu ceea ce avem la noi in tara. Din acest motiv, foarte multi straini care ajung in Romania raman socati de calitatea conexiunii la internet, la noi in tara.

Salut! Semnalul in roaming nu tine de Orange, ci de furnizorul de servicii cu care Orange are contract. In ce tara ești? Ești aproape de vreun oraș mai important? Contează și apropierea sau depărtarea de orașe, sau de zonele locuite.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!