Întrebare fară răspuns

Reincarcarea altui cont din greseala

Ieri mi am incarcat cartela dar neprimind mesaj de confirmare m am uitat pe bon si am vazut ca sa gresit o cifra din numar, casiera nu isi recunoaste greseala, mai pot recupera cei 5 euro? Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Teoretic situatiile de acest gen, se rezolva doar contactand cât mai repede serviciul clienți, pentru a verifica și a corecta.. practic, a trecut cam mult timp și, este posibil ca persoana sa fi folosit din resurse, caz în care nu cred ca ii mai poti recupera, dar, o întrebare este gratis, deci poti incerca sa contactezi servicul clienți pe chat, insa, mâine dimineață..

Din păcate, se mai întâmplă, chiar și la case mai mari! Și eu cred că poți contacta Serviciul Clienți prin Chat Djingo, apoi ceri să intri în legătură cu un consultant, dar trebuie să știi că răspunsul nu este în timp real, adică îl primești mai târziu. Doar ei sunt în măsură să te ajute, dacă se va mai putea. Important este să o faci ( să-i contactezi).
Succes!

Buna @Lumia. Indicat este dupa ce ai facut reincarcarea sa verifici imediat hartia de reincarcare. Ca daca se sesizeaza pe loc greseala ai mai multe sanse de anulare direct din magazinul cu pricina. Poate ai sansa sa se fi reincarcat un numar care nu a folosit resursele si-n acest caz ti se poate returna optiunea. Succes.

Cam slabe sanse sa mai poti recupera ceva. Am si eu amici care trecut prin asa ceva si au ramas cu paguba.

Din momentul in care ai iesit din magazin, sansele sa mai poti recupera ceva sunt infirme. Ca si in cazul restului primit la cumparaturi: Dupa ce ai plecat de la casa, nu ai recunoaste nimeni nimic.

@FaraUnID depinde de caz. In hypermarket-uri daca sesizezi ulterior ca nu ti s-a dat restul corect poti cere sa se faca casa si daca casiera iese pe plus cu suma indicata se returneaza.

Un "biznis" între un intermediar (aka partener) și un client nu este problema Orange. Este ca în cazul achiziției de telefon din altă parte decât Orange, iar apoi vii la Orange să reclami că nu-ți merge una sau alta.
Fapta nerecunoscută de intermediar.... pagubă și ghinion pt client.

Salut! Și eu cred că nu mai ai ce sa faci. Până la urmă, este obligația fiecăruia să fim mai atenți la ceea ce reîncărcam. Nu cred că poți fi ajutat în situația asta.

Buna Lumia.
Ai reusit sa recuperezi cei 5€?
Iti recomand pe viitor reincarcarea din My Orange, pentru a putea recupera banutii in astfel de cazuri.
Daca reincarcarea se face de la terti, din pacate nu prea ai sorti de izbanda cu recuperarea banutilor.

Anca07
Anca07

Anca07

User level
Nivel
3
4967 / 5000
puncte
Custom field 2
Anca07

Eu cred că se pot recupera banii. Încearcă să scri un mesaj pe Djingo sau în secțiunea Contact.
Am găsit un topic mai vechi, asemănător cu al tău și se pare că atunci s-a rezolvat
https://comunitate.orange.ro/questions/1987850-reincarcat-numar-gresit

Daca sesizezi greseala in momentul in s-a efectuat reincarcarea, atunci da, se poate solicita anularea tranzactiei.

In cazul de fata, persoana care a initiat discutia a observat greseala destul de tarziu. Din acest motiv tind sa cred ca sansele de a recupera acei bani sunt aproape de zero.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!