Întrebare fară răspuns

termen livrare comanda produs in magazin online

buna ziua. am comandat un telefon din magazinul online pe data de 3.05.termenul de livrare...pana pe data de 8. sa ma lumineze cineva din comunitate...telefonul il aduc din himalaya?sau il construiesc in urma comenzii?care ar fi motivatia faptului ca dureaza 5 zile pana pleaca din orange si ajunge la mine prin curier dupa aproape o saptamana?evident maine e ultima zi de a ajunge pachetul.orice comanda de la cea mai mica firma existenta ajunge in a doua zi sau in a treia zi maxim...telefonul este in stoc.stie cineva de ce dureaza asa mult?nu imi fac sperante nici maine...e sambata si daca nu au avut timp sau din nepasare sa bage un telefon intr-o cutie si sa cheme un curier de ce ar face asta sambata?as suna la serviciul clienti dar se poate sa iasa cu cuvinte neplacute.se poate face ceva daca nu se respecta termenul de livrare?multumesc

Flxxx
Flxxx

Flxxx

User level
Nivel
1
248 / 750
puncte
Custom field 2
Flxxx
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 3 din 3

ce ma uimeste pe mine este faptul ca am facut comanda pe data de 3... si ia ghiciti cand au emis factura? pe data de 7.... deci pe 4 nimic...pe 5 nimic...pe 6 nimic... pe 7 au zis.. bai...mai avem o comanda de validat si sa scoatem factura...desi imi trimiti mesaj tot pe data de 3 ca aceasta comanda e validata si telefonul va ajunge pana pe data de 8....cred ca nu stiu unii de altii...in fine... e vb doar de atitudinea fata de un client care plateste de ani de zile sume de peste 250 lei luna de luna...

Flxxx
Flxxx

Flxxx

User level
Nivel
1
248 / 750
puncte
Custom field 2
Flxxx

teacher_ ... nu e vb ca ajunge marti..miercuri... etc... e vb sa respecti termenele pe care singur le-ai impus....nu eu am obligat orange sa spuna ca maxim pe 8 am telefonul...e vb de respect fata de client... daca eu respect termenele de plata ale facturii... am pretentia si tu sa respecti termenul. daca tu ca firma nu ma respecti nici eu nu ar trebui sa respect termenul...dar eu nu am in spate recuperatori...:-)))))))

Flxxx
Flxxx

Flxxx

User level
Nivel
1
248 / 750
puncte
Custom field 2
Flxxx

Flxxx aunt de acord cu tine, daca a fost transmis un termen, ar trebui respectat sau macar sa fii informat ca nu se va respecta. Din punctul meu de vedere, cred ca ar trebui sa se schimbe putin sistemul automat de plasare comenzi, si sa nu se bazeze doar pe niste automatisme care calculeaza un timp de 5 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii, si bineinteles fiecare comanda sa aibe statusul actualizat pentru a sti cu exactitate. De obicei, pe noi ne supara faptul ca nu stim, si nu neaparat ca poate dura 8-10 zile. E mai ok sa avem toate datele de la inceput.
Pana la urma ma bucur ca vei primi telefonul, chiar daca dupa cateva zile in plus fata de termenul estimat initial:)

Câteva suflete ștințifice au constatat că la client dacă-l întârzii riști să-l pierzi. Atunci, pentru că ”și minciuna-i vorbă”, au decis să te perieze în ”dulcele stil clasic”: ”stai liniștit că lucrăm pentru tine”. Ți (Vi) se pare cunoscut acest slogan? Pentru că mai bine un client amăgit decât unul pierdut, pentru că mai bine un client (dez)amăgit decât un venit zero ”smuls” de la acesta. Totul pentru îngrășarea profitului final.

@Flxxx: 4 zile pentru validarea unei comenzi (și încă nu e la final), pentru un produs de pe stoc, cum ți se pare? Deci nu ești caz singular, pentru că același respect este arătat tuturor. E multă apă pe Dâmbovița, deci cât curge e de bine.

Surprize surprize in magazin online: Dupa 4 zile de analize a unui produs in stoc..... rețeaua #1 s-a trezit după duminica Tomii (A Orange-ului necredincios) că produsul de pe stoc s-a evaporat. Păi măi Orange cum se poate așa ceva? Păi măi specialiștii vieții cum ați reușit să vă dați seama? Unde erați acum 4 zile când produsul era pe stoc? Vă ciocăneați ....conform obiceiurilor pascale? Sunteți execrabili și de mai scriu multe.... o să regretăm ambele părți . Halal tratament aplicat la client!

in sfarsit a venit... dupa mult timp si chin din partea angajatilor...oricum... niciodata...dar niciodata nu mai cumpar un produs de la orange... mai bine dau un ban in plus dar sa imi vina in 2 zile...si cu asta...am incheiat subiectul... multumesc tuturor pt dialog...o zi buna fiecaruia

Flxxx
Flxxx

Flxxx

User level
Nivel
1
248 / 750
puncte
Custom field 2
Flxxx

Reactualizare status: După anularea comenzii și ”descoperirea” produsului pe ”STOC”, am refăcut altă comandă și (culmea) totul a mers șnur: validare.... transport.... până la recepție. Mai multe impresii despre experiența cu ”magazinul online” găsiți și aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2678822-vrei-cumperi-produs-online-ridicare-magazin-lipsesti-comanzi

Pentru mine totuși rămâne un mister al funcționalității opțiunii de ”alertă stoc” din magazinul online: de ce nu este funcțională (că posibilă este) anunțarea prin email a stocului? Adică degeaba selectează clientul să fie anunțat când produsul revine pe stoc, degeaba doarme liniștit, produsul chiar dacă este sau revine pe stoc, aceasta nu va implica și anunțarea clientului interesat.

@Flo, așa este. Tot dădea cineva exemplu eMag zilele trecute... Eu primesc de la eMag notificări de intrare in stoc, ieșire din stoc, intrare in stoc limitat și scădere de preț pentru orice articol pe care l-am văzut de mai mult de 2-3 ori, nu doar pt cele salvate la favorite. Uneori este enervant, dar așa mi-am cumpărat mai multe lucruri. Cred că o actualizare a acestor remindere, sa arate stocul in timp real pentru cei care le-au vazut ar aduce doar beneficii..

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Bine că a venit și s-a rezolvat problema! Eu am avut probleme de întârziere a comenzilor și din partea Emag, Altex, etc. Deci se mai întâmplă și la alții! Nu vreau să scuz pe cineva, dar trebuie nu se întâmplă numai la Orange.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

evident ca inr-o zi ar fi ajuns...ca era anul asta sau urmatorul...cum am mai spus.. m-a deranjat nerespectarea termenului de livrare, nimic altceva. daca eu respect termenul de plata a facturii orange...am pretentia ca si ei sa respecte termenul de livrare pe care singuri l-au pus...

Flxxx
Flxxx

Flxxx

User level
Nivel
1
248 / 750
puncte
Custom field 2
Flxxx

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!