Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Cartela suspendata din cauza ca am efectuat prea multe apeluri

Am si eu o preoblema! Am cartela blocata din cauza ca am efectuat prea multe apeluri! Cum rezolv acest lucru?? Va rog ajutati ma

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Salut!
Aceasta nu este o situatie care sa se poata rezolva in comunitate..
Trebuie sa contactezi seviciul clienti..
Mai sunt topicuri despre acest subiect in comunitate.. ai unul si in link-ul de mai jos..
https://comunitate.orange.ro/questions/2326328-deblochez-sim-suspendat-motiv-termeni-conditii-generale

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Nu cred ca din cauza ca ai efectuat prea multe apeluri ti s-a blocat cartela de catre orange - probabil ti-a expirat optiunea sau nu mai ai resurse, le-ai consumat , probabil ca trebuie sa reincarci .

@Lis, ti-am pus acel link, sa citesti informatiile din raspunsul considerat solutie.. daca problema suspendarii este de la prea multe apeluri.. Insa, daca stii sigur ca de la apeluri este problema, ramane valabil ce am zis, nu se rezolva in comunitate aceste situatii.. comunitatea este formata din clienti.. si, aceasta problema necesita verificarea contului de client.. la care doar Orange are acces..
Daca nu ai un alt telefon la indemana dupa care sa poti suna sa rezolvi, mai ai varianta de a contacta serviciul clienti pe chat Djingo, sau, de a merge intr-un Orange Shop..
Ai in link variantele de contact.. https://www.orange.ro/contact/

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Intra pe myOrange și încearcă să vorbești pe chat cu un consultant, dacă nu poți suna. Noi nu putem să-ți deblocăm cartela, doar cineva de la Orange poate face asta și te poate lamuri care e problema.

Vorbeste robotul ala incontonuu
Am scris mesaj si aplicatia my orange,dar nu am primit nici un raspuns
Sunt o clienta foarte veche si nu mi se pare corect ceea ce mi s a intamplat

Am nevoie de cartela sa efectuez apeluri..mi se pare o bataie de joc foarte mare,asa va pierdetu clientii pt ca nu stiti sa ii ajutati

@Lis, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi prin My Orange, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!