Întrebare cu răspuns(uri)

Port forwarding Huawei HG8247U

Salutare, am servicii de internet fix de la Orange pe un router wireless Huawei HG8247U si nu reusesc sa ii fac port forwarding, intru in router cu userul si parola normala (cele de admin (telecomadmin/admintelecom) nu merg), iar dupa ce completez campurile din Port Mapping Configuration (unde 'WAN name' este gol, desi nu ar trebui), imi arata un pop-up ca trebuie creat un WAN prima data, ma duc la sectiunea de WAN si nu este absolut nicio cale de a crea.

Ma poate ajuta cineva cu problema asta?
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,
Te rugam sa dai un restart si apoi sa urmezi acesti pasi:

  • la Mapping name completeaza cu o denumire pentru a identifica echipamentul (ex: camera1);
  • la WAN Name este aleasa default;
  • la Protocol seteaza protocolul folosit (TCP, UDP sau TCP/UDP);
  • la External Source IP Address lasa blank ca sa poata fi acesat device-ul de pe mai multe conexiuni (IP-uri);
  • la External port number alege portul pe care se aceseaza din exterior device-ul;
  • la Internal port number alege portul pe care e configurat device-ul;
  • la External source port number se lasa blank.
  • Sa ne spui, te rugam daca apoi functioneaza.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Din câte știu și am mai auzit și alte persoane, ajutor poți primi de la Orange, dar numai după ce insiști să ți se facă legătura la Departamentul Tehnic.

Dacă te ajută, mai sunt și pe aici unele detalii interesante:

https://forum.softpedia.com/topic/1153318-port-forwarding...

Baftă!

@eu123: Bun venit în Comunitate. ”Povestea” despre port forwarding e destul de complexă pentru ca răspunsul să fie simplu și favorabil. Uite o întreagă discuție, dar fără rezultat pozitiv: https://comunitate.orange.ro/questions/2523948-port-forwarding-hg8247w5
Pe de altă parte, verifică în ce măsură ai un ”IP Public”. Dacă IP-ul tău extern este în spatele device-urilor providerului, atunci doar cu acordul acestuia vei avea acces în exterior. Vezi aici o discutie despre acest subiect: https://comunitate.orange.ro/questions/2593747-conditii-sim-urile-orange-internet-ip-public
Pentru alte detalii, dacă vor fi necesare, revino pe topic.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut,
Te rugam sa dai un restart si apoi sa urmezi acesti pasi:

  • la Mapping name completeaza cu o denumire pentru a identifica echipamentul (ex: camera1);
  • la WAN Name este aleasa default;
  • la Protocol seteaza protocolul folosit (TCP, UDP sau TCP/UDP);
  • la External Source IP Address lasa blank ca sa poata fi acesat device-ul de pe mai multe conexiuni (IP-uri);
  • la External port number alege portul pe care se aceseaza din exterior device-ul;
  • la Internal port number alege portul pe care e configurat device-ul;
  • la External source port number se lasa blank.
  • Sa ne spui, te rugam daca apoi functioneaza.

Mă bucur că ai reușit și s-a rezolvat pe această cale o problemă spinoasă! Felicitări!
Îți spusesem că trebuie să primești suport de la Orange lucru ce s-a și întâmplat!

@Vio73 Haha, asa e, abia mi-am facut cont aici, am pus imediat intrebarea si am si primit cateva sfaturi care m-au ajutat, impresionant :)

Multumesc tuturor pentru ajutor!

@eu123: Mă bucur să știu că problema este lămurită și rezolvată în cazul tău.

Totuși revin la @Orange Assistant în contextul unui răspuns oferit pe https://comunitate.orange.ro/questions/2593747-conditii-sim-urile-orange-internet-ip-public : ”IP-ul fiind public poate fi folosit pentru accesare din exterior si poate fi configurat in router ca DMZ sau Virtual Server, dar fiind dinamic, exista riscul ca acesta sa se schimbe. Prin urmare, pentru accesare dispozitive de la distanta se recomanda fie conectarea prin IP fix, fie prin folosirea unui serviciu reverse DNS.”.
Problema este că acest IP, în cazul meu, la acest moment, nu poate fi accesat din exterior în forma și condițiile actuale, indiferent că SIM-ul este de abonament sau de prepay. Deci revin cu întrebarea: ”Este nevoie de vreo CERERE / CONDIȚIE suplimentară care depinde de Orange (față de configurările default ale unui SIM) astfel încât IP-ul extern de pe router, oferit de către un SIM cu abonament sau prepay cu opțiune de minim 5euro activă, să fie accesat din EXTERIORUL LAN-ului routerului utilizatorului?

Restul configurărilor sunt clare și ”floare la ureche”, dar fără un IP care să fie accesat din exterior, orice device din rețeaua utilizatorului va fi accesibil ca un ”câine într-o cușcă încuiată”: vede în afară tot, dar nu poate nimeni intra la el.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut, FLo_1!
Conexiunea standard de date mobile Orange prin APN net nu ofera un IP ce poate fi accesat din extern. Pentru clientii persoana juridica se poate activa contra cost un APN privat (non standard) care sa aloce IP dinamic ce poate fi accesat si din extern.
Vom reveni cu aceasta informatie si pe topicul indicat de tine

@Orange Assistant: Îți mulțumesc de răspuns. Sub această formă se mai apropie de cele verificate / testate de mine ca și conectică / internet / router la Orange. Totuși un IPV4 nu era rău nici pe persoană fizică, chiar contra cost.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!