Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] banii au fost retrasi din cont insa creditul nu a fost primit

Salut. Am facut o tranzactie in aceasta dimineata, banii au fost retrasi din cont insa creditul nu a fost primit pe numarul de telefon. Imi puteti spune care sunt motivele intarzierii procesarii? Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bună@Ecaterina_1! Cel mai bine este să pui o întrebare pe Chat Djingo sau la 300. Fiind zi de sărbătoare, este posibil ca toate lucrurile să meargă mai încet, dar o întrebare nu cred că strică.
Succes!

Salut! Sunt unele momente in care tranzacțiile se procesează mai greu puțin. Părerea mea este sa aștepți puțin și să verifici și resursele in aplicația My Orange. Dacă nu vor apărea în câteva ore, te sfătuiesc să iei legătura cu serviciul clienți, prin apel la 300.

Buna @Ecaterina_1. Poate fi o problema tehnica, de aceea n-ai primit nici mesajul de confirmare. Daca pana maine nu se remediaza, poti merge intr-un magazin Orange pentru a cere mai multe informatii sau sa suni la relatii cu clientii.

Salut!
De obicei, acest lucru se întâmplă când reincarcarile se fac in zilele de weekend, deci in zile nelucrătoare.. probabi, astăzi, fiind o zi nelucrătoare se întâmplă același lucru.. Au mai fost și cazuri de probleme tehnice, dar, în principal, întârzierile s-au produs din cauza faptului ca tranzacțiile au fost inițiate in zile nelucrătoare.. Banii au fost blocați, dar, informația despre ei n-a ajuns la destinație..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Ne bucuram @Ecaterina_1 ca am putut sa-ti fim de ajutor, macar cu un sfat ca in calitate de clienti, nu-ti puteam oferi un raspuns exact al problemei intampinate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!