Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] banii au fost retrasi din cont insa creditul nu a fost primit

Salut. Am facut o tranzactie in aceasta dimineata, banii au fost retrasi din cont insa creditul nu a fost primit pe numarul de telefon. Imi puteti spune care sunt motivele intarzierii procesarii? Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bună@Ecaterina_1! Cel mai bine este să pui o întrebare pe Chat Djingo sau la 300. Fiind zi de sărbătoare, este posibil ca toate lucrurile să meargă mai încet, dar o întrebare nu cred că strică.
Succes!

Salut! Sunt unele momente in care tranzacțiile se procesează mai greu puțin. Părerea mea este sa aștepți puțin și să verifici și resursele in aplicația My Orange. Dacă nu vor apărea în câteva ore, te sfătuiesc să iei legătura cu serviciul clienți, prin apel la 300.

Buna @Ecaterina_1. Poate fi o problema tehnica, de aceea n-ai primit nici mesajul de confirmare. Daca pana maine nu se remediaza, poti merge intr-un magazin Orange pentru a cere mai multe informatii sau sa suni la relatii cu clientii.

Salut!
De obicei, acest lucru se întâmplă când reincarcarile se fac in zilele de weekend, deci in zile nelucrătoare.. probabi, astăzi, fiind o zi nelucrătoare se întâmplă același lucru.. Au mai fost și cazuri de probleme tehnice, dar, în principal, întârzierile s-au produs din cauza faptului ca tranzacțiile au fost inițiate in zile nelucrătoare.. Banii au fost blocați, dar, informația despre ei n-a ajuns la destinație..

Buna @Ecaterina_1,

S-a rezolvat problema ta?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Ne bucuram @Ecaterina_1 ca am putut sa-ti fim de ajutor, macar cu un sfat ca in calitate de clienti, nu-ti puteam oferi un raspuns exact al problemei intampinate.

Cei mai tari cei de Orange ! Platesti incarcarea PrePay, trag banii din contul bancar, dar ciuciu credit "Tranzactie nereusita"
Si mai ales serviciul cu clientii, de foarte mare ajutor sunt genul de trimis dupa moarte !
Lipsa de interes, intr-un cuvant neseriosi !

@mmo , bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Prin ce metodă ai făcut reîncărcarea? Din contul My Orange direct cu card?
Înțeleg că ai făcut deja o sesizare la Serviciul Clienți? Ce răspuns ai primit?

@mmo, da, sunt moderatorul Comunității Orange.
Te-am întrebat dacă ai făcut deja o sesizare la noi pentru că, în caz că ai făcut, recomandarea noastră este să aștepți răspunsul colegilor noștri care verifică situația ta și vor găsi o soluție.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!