Întrebare cu răspuns(uri)

Nu pot receptiona apeluri de pe numarul meu de Fix Orange

Buna ziua , draga comunitate , întâmpin unele probleme de natura tehnica la noul meu abonment de fix pentru acasă de 4 euro. Vineri ( 30.04.2021) am primit pachetul de la orange cu fixul si carteluta , am pus-o inauntru si cand am deschis telefonul nu aveam acces la cartela , nu aveam posibilitatea sa sun , sa primesc apeluri , nimic , si nici sa sun la 7999 , am contactat serviciul clienti prin chat si mi s-a facut o urgentare pentru activare , buun ... in data de (1.05.2021) am încercat sa scot cartela si sa o pun inapoi , in sfarsit s-a înregistrat in rețea , puteam suna si trimite sms-uri , dar am întâmpinat peste cateva ore o problema ... care persista si acum (02.05.2021) , nu pot primi apeluri si li se spune celor care ma suna &gt;&gt; Numarul format este incorect , te rugam sa formezi cu mai multa atentie!<< , precisez faptul ca am verificat si lista de devieri , restrictionari , am resetat telefonul fix , am pus cartela intr-un alt telefon , dar nimic , tot aceasi problema tehnica intampin. Vaa rog sa imi dati niste sfaturi !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Îmi pare rau de situația ta, situația asta se poate rezolva probabil prin înlocuirea cartelei tale, din modul în care ai expus problema. Dacă ai posibilitatea sa mergi intr-un Orange Shop, poți să mergi și se vor ocupa ei de problema. Sau poți suna la serviciul clienți și pot să ți-o înlocuiască ei.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare! Din păcate, doar cei de la Orange te pot ajuta și te sfătuiesc să aștepți să fii contactat. Noi, în Comunitate, suntem doar clienți, care nu prea avem cum să te ajutăm, mai ales când e vorba de probleme tehnice. Succes!

@Stefan12: fiind o problemă strict tehnică cu implicare directă a "specialiștilor" Orange, consider să insiști să îți urgenteze rezolvarea problemei. Dacă "aștepți", autosesizarea nu funcționeză, mai ales dacă banu' se încasează.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Îmi pare rau de situația ta, situația asta se poate rezolva probabil prin înlocuirea cartelei tale, din modul în care ai expus problema. Dacă ai posibilitatea sa mergi intr-un Orange Shop, poți să mergi și se vor ocupa ei de problema. Sau poți suna la serviciul clienți și pot să ți-o înlocuiască ei.

Suna la 300 sau depune o cerere prin chatul Djingo pentru resetarea contului tău de client. A rămas ceva agațăt și neactivat. Fiindcă departamentul tehnic este în liber, prilejuit de zilele de Paște și 1 Mai, abia marți, cred că se va rezolva problema ta.

Eu am sa cer maine cand vor fi deschise magazinele stradale Orange sa anulez contractul , asa cum am patit acum asa o sa se mai întâmple, am sa cer daca stie cineva daca nu exista orange shop in localitate si exista doar in judet si nu se poate deplasa titularul din cauze medicale , oare se pot trimite prin curier sau o alta modalitate ??

Buna @Stefan12. Ti s-a remediat problema apelurilor? Ai fost contactat de operatorii Orange? Daca titularul nu se poate deplasa, iar contractul a fost incheiat telefonic ai termen 14 zile ca sa reziliezi abonamentul incheiat. Sper sa se rezolve problema si sa reusesti sa folosesti noul abonament, ca e rentabil la pret.

Chiar îmi pare rău de situația ta! Nu știu care să fi fost cauza pentru care nu s-a rezolvat și sper că ți-am fost de folos, atât cât ne-am priceput!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!