Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Serviciul Orange Money este momentan indisponibil 29.04.2021

Nu mai pot intra in aplicatie, aveti si voi eroarea asta?

Cristi13
Cristi13

Cristi13

User level
Nivel
1
444 / 750
puncte
Custom field 2
Cristi13
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, s-a remediat rapid. Aplicația este acum funcțională.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Cristi13, mulțumim pentru sesizare!
Te referi la aplicația Orange Money?
Verificăm cu colegii noștri și revenim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Din păcate, da și eu am această eroare de vreo jumătate de oră!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@DanielaH, da, OM in iOS.

L.E.: s-a rezolvat, merge acum.

Cristi13
Cristi13

Cristi13

User level
Nivel
1
444 / 750
puncte
Custom field 2
Cristi13

Și la mine! Mulțumim pentru promptitudine!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Da, s-a remediat rapid. Aplicația este acum funcțională.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Din păcate, nici azi nu dorește să funcționeze. Vreau să alimentez și nu pot! Încerc de peste 30 minute, fără să reușesc!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Vio73: un serviciu de calitate este acela care e activ (funcțional) atunci când ai nevoie de el. În rest poate exista, că pentru client este inutil. Trăiască OM, un exemplu în acest caz.

Eu am servicii alternative, nu-i problemă, dar mi-ar fi plăcut să fie funcțional! Îmi place oricum chestia pe care o primesc în toate sms-urile, din care reiese că nu aș avea ultima versiune a aplicației, dar pe care o am. E clar că mai e de lucru!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Vio73 desi am de ~ 2 ani OM, nu stiu daca l-am folosit de 10 ori si in general pentru plata facturilor.
Ar trebui insistat pe partea tehnica pentru a functiona in parametri normali, altfel isi va pierde din utilizatori.

Încerc de dimineață, fără vreun rezultat! Eu chiar îl folosesc, dar asta este!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Vio, când ceva nu este funcțional prefer să nu-l folosesc. Probabil știi ce jenant este să mergi în fața unei casierii, să vrei să faci o plată și să te trezești în imposibilitatea efectuării DIN PRIMA a plății. (Noroc cu rezerva). Din vina cui? A ta pentru că vrei să folosești un serviciu nefuncțional??? Are rost?? Mai bine nu.

E, nu e mereu nefuncțional, să fim serioși! De regulă, se rezolva repede, dar fiind sărbătoare... Nu-i bai!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Gata, acum e ok. E adevărat că a durat mai mult, dar s-a rezolvat.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Revin cu o oarecare noutate ( ca să spun așa) în ceea ce-i privește pe cei care au OM și card la BRD. BRD-ul folosește acum și aplicația YOU BRD, iar My BRD-ul va ieși în curând din cărți ( cel puțin așa mi s-a spus). Am instalat aplicația nouă și nu au mai fost probleme. Se instalează ușor și fără să mai mergi la bancă.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!