Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Nu mai pot intra in aplicatie, aveti si voi eroarea asta?
Da, s-a remediat rapid. Aplicația este acum funcțională.
Alte răspunsuri
@Cristi13, mulțumim pentru sesizare!
Te referi la aplicația Orange Money?
Verificăm cu colegii noștri și revenim.
Din păcate, da și eu am această eroare de vreo jumătate de oră!
@DanielaH, da, OM in iOS.
L.E.: s-a rezolvat, merge acum.
Și la mine! Mulțumim pentru promptitudine!
Da, s-a remediat rapid. Aplicația este acum funcțională.
Din păcate, nici azi nu dorește să funcționeze. Vreau să alimentez și nu pot! Încerc de peste 30 minute, fără să reușesc!
@Vio73: un serviciu de calitate este acela care e activ (funcțional) atunci când ai nevoie de el. În rest poate exista, că pentru client este inutil. Trăiască OM, un exemplu în acest caz.
Eu am servicii alternative, nu-i problemă, dar mi-ar fi plăcut să fie funcțional! Îmi place oricum chestia pe care o primesc în toate sms-urile, din care reiese că nu aș avea ultima versiune a aplicației, dar pe care o am. E clar că mai e de lucru!
@Vio73 desi am de ~ 2 ani OM, nu stiu daca l-am folosit de 10 ori si in general pentru plata facturilor.
Ar trebui insistat pe partea tehnica pentru a functiona in parametri normali, altfel isi va pierde din utilizatori.
Încerc de dimineață, fără vreun rezultat! Eu chiar îl folosesc, dar asta este!
Vio, când ceva nu este funcțional prefer să nu-l folosesc. Probabil știi ce jenant este să mergi în fața unei casierii, să vrei să faci o plată și să te trezești în imposibilitatea efectuării DIN PRIMA a plății. (Noroc cu rezerva). Din vina cui? A ta pentru că vrei să folosești un serviciu nefuncțional??? Are rost?? Mai bine nu.
E, nu e mereu nefuncțional, să fim serioși! De regulă, se rezolva repede, dar fiind sărbătoare... Nu-i bai!
Gata, acum e ok. E adevărat că a durat mai mult, dar s-a rezolvat.
Revin cu o oarecare noutate ( ca să spun așa) în ceea ce-i privește pe cei care au OM și card la BRD. BRD-ul folosește acum și aplicația YOU BRD, iar My BRD-ul va ieși în curând din cărți ( cel puțin așa mi s-a spus). Am instalat aplicația nouă și nu au mai fost probleme. Se instalează ușor și fără să mai mergi la bancă.
Vio73 a răspuns
Vio73 a răspuns
Vio73 a răspuns
FLo1 a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
FLo1 a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Cristi13 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Cristi13 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.