Întrebare fară răspuns

Activare cartela sim

Am încercat sa îmi activez cartela sim după pașii site-ului orange.ro, si nu a mers. De ce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bună @ Bianca Cudalbu,
Există și posibilitatea ca acel sim să fie defect. La cel fel de cartelă sim te referi? E vorba de un prepay sau de un sim blank?
În ambele cazuri, dacă ai posibilitatea, te sfătuiesc să mergi la un magazin Orange și să ceri acolo ajutorul.
Succes și să ne spui ce se întâmplă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Bianca: Bun venit în Comunitate.

  • Dacă ești pe prepay atunci activarea se face doar cu o primă încărcare de credit. Nu există prepay activat cu credit zero.
  • Dacă ai abonament standard și ai luat un SIM nou din SHOP, atunci la achiziție noul SIM a fost deja activat. Dacă nu e funcțional trebuie luat legătura cu Serviciul clienți de la Orange pentru a descurca ițele.
  • Dacă ai Yoxo, atunci ar ajuta să expui la care din pașii de activare/configurare cartelă/număr s-a blocat procesul.
  • Revino cu detalii și totul se va lămuri.

@Bianca Cudalbu, am văzut că ai încadrat topicul în categoria "My Orange". Să înțelegem că vrei să faci o schimbare de SIM din contul tău My Orange?
Uite aici un topic care te poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/questions/2598094-inlocui-sim-merge-magazin
Noi te așteptăm să revii în Comunitate cu mai multe detalii (ai abonament sau cartelă PrePay?, este vorba despre un SIM defect/ pierdut/ deteriorat pe care vrei să-l înlocuiești cu unul nou?)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!