Întrebare cu răspuns(uri)

Eroare Pregatire esuata number share Apple Watch

Salut. Am o problema cu activarea number share pentru un Apple watch 6 achizitionat de la Altex. Urmez toti pasii, iar in contul orange primesc eroarea Pregatire esuata. Aveti idee cum se poate rezolva? Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, tuturor.
O să sumarizez aici recomandările date de voi și de Orange Assistant:

  • dacă ai numărul portat este nevoie inițial să dai resetare la conexiunile celulare și să verifici că operațiunea de portare s-a finalizat pentru a putea activa serviciul Number Share (configurări - conexiune celulara - rețea celulara data - resetati configurări și la configurări să apară numărul portat)
  • setează numărul de telefon în iMessage și FaceTime. Aici sunt pașii: https://support.apple.com/ro-ro/HT201349
  • accesează aplicația Watch de pe iPhone-ul și asociază / sincronizează prin bluetooth smartphone-ul cu Apple Watch Cellular cu eSIM și 4G
  • vei fi redirecționat către o pagină nouă, de autentificare în MyOrange. Aici trebuie să te loghezi cu datele contului tău MyOrange
  • după autentificare va apărea un ecran nou tot de la Orange cu informații despre opțiunea Number Share și aici se apasă butonul “Continua”
  • în continuare va apărea o nouă pagină Orange cu costul opțiunii Number Share, numărul de telefon care va fi folosit și pe Apple Watch Cellular (pe lângă iPhone) și aici se bifează cele 2 căsuțe iar apoi se apasă butonul “Activeaza optiunea”
  • se lasă pagina nou apărută (fără a deconecta Apple Watch Cellular de la iPhone), până când “pregătirea” și “activarea” sunt realizate și în final se apasă butonul “inchide”

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

multumesc!
ce inseamna asta, in cuvinte mai simple? o faci tu, o fac cei de la orange?
esti singura mea speranta. de 3 zile nu ma poate ajuta nimeni.
ce inseamna "resetare la toate conexiunile celulare"? cum se face? din telefon am incercat "reset networks" dar tot nu merge.

ZenGuru84
ZenGuru84

ZenGuru84

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
ZenGuru84

Eu am făcut fără ajutor celor de la orange. Pt iPhone : configurări - conexiune celulara - rețea celulara data - resetati configurări . In plus in configurări la telefon sa apara numărul portat. După ce am făcut acești pași , am urmat exact pașii explicați de orange.

DP
DP

DP

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
DP

eu am android.. galaxy S10. network reset reseteaza doar date mobile, wifi si bt.. nu si voce, aparent. nu stiu cum as putea sa resetez complet conexiunea cu reteaua fara factory reset.. ma scoate din minti. la mine la sim manager apare number unknown, din motive misterioase..dar portarea este facuta.

ZenGuru84
ZenGuru84

ZenGuru84

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
ZenGuru84

Din păcate la Android nu te pot ajuta. Dar sigur e din aceeași cauza. La portare se agata setările de numărul provizoriu. Trebuie sa existe un reset network …

DP
DP

DP

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
DP

"Eu am făcut fără ajutor celor de la orange. Pt iPhone : configurări - conexiune celulara - rețea celulara data - resetati configurări . In plus in configurări la telefon sa apara numărul portat. După ce am făcut acești pași , am urmat exact pașii explicați de orange."
La mine apare inca numarul temporar, care, chiar daca il schimb se muta la loc.

Stie cineva cum se poate modifica?

Mutlumesc

@CipriBVC bine ai venit în comunitate! Am văzut că ai postat și pe un al doilea topic de Number Share. I-am întrebat pe colegi de situația descrisă de tine și revenim cu un răspuns.

@CipriBVC colegii mi-au spus că cel mai probabil nu s-a finalizat portarea, de aceea încă apare numărul temporar. Poți verifica, din nou, te rog?
Dacă acum apare că numărul este portat, te rog să urmezi pașii aceștia:

Buna, am reusit sa fac pasii de mai sus DOAR dupa ce am pus cartela intr-un alt iPhone "fresh" (am gasit asta pe un alt thread), unde am putut activa iMessage si FaceTime. Pe telefonul meu imi dadea o eroare la ambele. Dupa ce am pus SIM-ul inapoi, MyNumber, iMessages si FaceTime s-au actualizat corect. Dupa asta am facut unpair la watch, pair din nou, setup mobile data...etc. Am testat, functioneaza. Multumesc

Salut, tuturor.
O să sumarizez aici recomandările date de voi și de Orange Assistant:

  • dacă ai numărul portat este nevoie inițial să dai resetare la conexiunile celulare și să verifici că operațiunea de portare s-a finalizat pentru a putea activa serviciul Number Share (configurări - conexiune celulara - rețea celulara data - resetati configurări și la configurări să apară numărul portat)
  • setează numărul de telefon în iMessage și FaceTime. Aici sunt pașii: https://support.apple.com/ro-ro/HT201349
  • accesează aplicația Watch de pe iPhone-ul și asociază / sincronizează prin bluetooth smartphone-ul cu Apple Watch Cellular cu eSIM și 4G
  • vei fi redirecționat către o pagină nouă, de autentificare în MyOrange. Aici trebuie să te loghezi cu datele contului tău MyOrange
  • după autentificare va apărea un ecran nou tot de la Orange cu informații despre opțiunea Number Share și aici se apasă butonul “Continua”
  • în continuare va apărea o nouă pagină Orange cu costul opțiunii Number Share, numărul de telefon care va fi folosit și pe Apple Watch Cellular (pe lângă iPhone) și aici se bifează cele 2 căsuțe iar apoi se apasă butonul “Activeaza optiunea”
  • se lasă pagina nou apărută (fără a deconecta Apple Watch Cellular de la iPhone), până când “pregătirea” și “activarea” sunt realizate și în final se apasă butonul “inchide”

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!