Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut. Am o problema cu activarea number share pentru un Apple watch 6 achizitionat de la Altex. Urmez toti pasii, iar in contul orange primesc eroarea Pregatire esuata. Aveti idee cum se poate rezolva? Multumesc
Salut, tuturor.
O să sumarizez aici recomandările date de voi și de Orange Assistant:
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
@alexzahiu1, bun venit în Comunitatea Orange!
Am mai avut ieri o sesizare similară de la un alt utilizator care întâmpina aceeași eroare. Poți vedea topicul lui aici https://comunitate.orange.ro/questions/2666458-pregatire-esuata-number-share.
Am escaladat deja situația către colegii noștri de la departamentul tehnic și vom reveni pe acel topic când vom primi un răspuns.
Ok, merci. Modelul ceasului este A2376, si din ce am verificat pe site-ul Apple, modelul este compatibil number share Orange.
Acum primesc o eroare cum ca nu as fi eligibil…cu toate ca am abonament :)
@alexzahiu1, am trimis situatia ta mai departe catre colegii din departamentul tehnic.
Vom reveni la tine atunci cand vom avea un raspuns din partea lor.
Salut!
Pasii pe care trebuie sa-i urmezi sunt urmatorii:
1. Accesezi aplicatia Watch de pe iPhone-ul tau si asociezi/ sincronizezi prin bluetooth smartphone-ul cu Apple Watch Cellular cu eSIM si 4G
2. Vei fi redirectionat catre o pagina noua, de autentificare in MyOrange. Aici trebuie sa te loghezi cu datele contului tau MyOrange
3. Dupa autentificare va aparea un ecran nou tot de la Orange cu informatii despre optiunea Number Share si aici se apasa butonul “Continua”
4. In continuare va aparea o noua pagina Orange cu costul optiunii Number Share, numarul de telefon care va fi folosit si pe Apple Watch Cellular (pe langa iPhone) si aici se bifeaza cele 2 casute iar apoi se apasa butonul “Activeaza optiunea”
5. Se lasa pagina nou aparuta (fara a deconecta Apple Watch Cellular de la iPhone), pana cand “pregatirea” si “activarea” sunt realizate si in final se apasa butonul “inchide”
Asteptam feedbackul tau sa ne spui daca ai reusit.
Multumesc pentru raspuns, dar eroarea "Pregatire esuata" este primita tocmai dupa ce urmez toti pasii de mai jos :)
Ca si diferenta fata de pasii propusi, pasul nr 3 nu apare, dupa ce ma conectez la cont se face trecerea direct la pasul 4.
Am rugamintea daca se poate activa direct de catre Orange, sau daca este o eroare sa fie rezolvata (ceasul este compatibil, este pe lista Apple, nu inteleg de ce apare aceasta eroare).
Merci
@alexzahiu1, colegii noștri au făcut acum o modificare pe contul tău și te roagă să dezasociezi ceasul și să încerci din nou atât asocierea ceasului prin bluetooth cât și activarea opțiunii number share prin My Orange.
Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.
Din pacate primesc aceeasi eroare. Am intrat si in setarile planului Orange de pe telefon, la partea de Data Plans, am incercat sa urmez toti pasii, dar dupa ce bifez ca sunt de acord cu toti termenii, ma aduce in meniul principal, de unde trebuie sa reiau toti pasii. Poate exista o legatura
Se pare ca e o problema la Orange....Am aceeasi problema.....
Ne poate ajuta cineva ? Orange , hello ?!
Hello, Adrian_15!
Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care investighează de ce apare această eroare.
Vom reveni aici când vom avea un răspuns.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Si eu incerc de vreo 2 saptamani sa imi conectez ceasul si mesajul primit este "Autentifica-te cu alt cont. contul introdus nu administreaza numarul tau si nu poate face modificari" . Nimeni nu isi explica de ce acest mesaj, de la call center + tehnic m-au trimis in shop. Am fost in 2 shop-uri distincte toti s-au uitat crucisi si au zis sa ma duc acasa sa activez serviciul din aplicatia MyOrange. Ca ultima solutie am solicitat stergerea contului, apoi l-am reactivat si mereu acelasi mesaj. Mentionez ca am drepturi de admin pe cont si e un nr portat.
Problema rezolvata, am putut activa number share. Multumesc pentru ajutor
@alexzahiu1, ne bucurăm că s-a rezolvat.
Sărbători fericite și te mai așteptăm în Comunitate!
DP, am exact aceeasi problema ca si tine de cateva zile. Nimeni nu-i da de cap. Ai rezolvat? Daca da, cum?
Da. Am rezolvat. Trebuie data o resetare la toate conexiunile celulare pentru ca sa se reinitializeze pe numărul portat. Ramane agățat numărul provizoriu orange.
MihaelaC a fost desemnat cel mai bun respondent
MihaelaC a răspuns
MihaelaC a răspuns
CipriBVC a răspuns
MihaelaC a răspuns
MihaelaC a răspuns
CipriBVC a răspuns
DanielaH a răspuns
DP a răspuns
ZenGuru84 a răspuns
DP a răspuns
ZenGuru84 a răspuns
DP a răspuns
ZenGuru84 a răspuns
DanielaH a răspuns
alexzahiu1 a răspuns
DP a răspuns
DanielaH a răspuns
Adrian_15 a răspuns
Adrian_15 a răspuns
alexzahiu1 a răspuns
DanielaH a răspuns
alexzahiu1 a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Orange Assistant a răspuns
alexzahiu1 a răspuns
alexzahiu1 a răspuns
DanielaH a răspuns
alexzahiu1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.