Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] pregatire esuata number share Galaxy Watch 3

Am achizitionat acum 3 zile un Galaxy Watch 3 dintr-un Orange Shop scopul fiind sa nu mai plec cu telefonul la sport/pana la magazin etc. Le-am explicat ce vreau sa fac celor din magazin si acestia mi-au spus ca ai nevoie de o line de telefon pentru internet apeluri etc (eu aveam deja o line de telefon cu ei, nu au mentionat nimic de number share). Am zis ..ok bun imi mai deschid o linie. Am terminat procesul am semnat si am ajust acasa sa configurez ceasul si in aplicatia galaxy wearable cand incerc sa imi setez "mobile plan" imi da ca optiune Number Share cu numarul meu deja existent. Atunci am aflat si eu de existenta acestui serviciu si am zis ..ok fac number share si renunt la noul numar. Problema este ca number share nu merge ..eroare fiind "pregatire esuata" dupa logarea in portal si acceptarea termenilor si conditiilor. Am incercat si in call center and incercat si in magazin..nimeni nu stie nimic unii ma trimit la ceilalti.
Are cineva vreo idee ...ce nu merge? :))

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, ClaudiuT!
Te rugam sa ne atasezi o captura de ecran cu eroarea care iti apare. Vom verifica cu colegii noștri și vom reveni cînd vom primi un răspuns.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Salut, Claudiu!
Ai rezolvat problema ? Am si eu aceeasi situatie pe un iPhone, incerc sa activez si mereu imi apare ''pregatire esuata''.......si nimeni nu imi ofera o solutie....

Salut @Adrian_15. Din pacate nu, am fost intr-un orange shop de dimineata si mi-au spus ca ar putea sa fie o problema de retea desi ei au resuti sa mai activeze zilele trecute un watch exact ca al meu si ..evident m-au trimis sa vorbesc iar pe chat. Am sa intru cam intr-o ora din nou pe chat si nu ma las pana nu mi se da un raspuns clar. Chiar dureaza de 5 zile deja.

Multumesc foarte mult de update. Am incercat si eu acum si pur si simplu a mers. Daca nu scriai nici nu ma gandeam sa mai incerc pana nu ma suna cei de la suport tehnic.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!