Întrebare fară răspuns

A fost lansat fluxul de portare online direct catre Yoxo, din aplicatie

De azi s-a dat drumul la portarea direct catre Yoxo:

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

La mine nu merge nicicum portarea, eroare ca de obicei, ca numarul nu e in Orange. S-a actualizat aplicatia azi si tot asa...

Am reusit sa comand SIM Yoxo si sa fac si cererea de portare de pe un alt cont nou. Pana acum, jos palaria. Imi place cum e gandit si ca primesti automat si cererea de portare, dar si anexa, ambele pe mail.

Asa trebuie sa fie in 2021 - portari online, simple si procesul automatizat pe cat posibil. :)

@simple_dreams: De ce ”de pe un alt cont nou”? Nu se poate să ai un singur cont? Sau dacă nu a reușit portarea inițial, de ce a fost necesară schimbare (crearea) unui cont nou? Înțeleg că mai multe numere Yoxo pe un cont e încă ” sweet dreams”, dar același unic număr....can't be ”simple”? :(

Asa cum scriam in urma cu cateva zile, am avut un alt cont nou, fara niciun numar pe el, dar nu imi aparea optiunea de portare. Nu stiu de ce. Am facut alt cont, cu alt mail si pe acela a mers. :)

S-au efectuat portarile, dar pe numerele respective nu primesc niciun SMS de la numerele scurte, asadar Orange au portat dar nu au actualizat niste rute... Problema semnalata si pe Softpedia de altcineva.

@simple_dreams: vezi de verifică surprizele lăsate de vechiul număr al "centrului de livrare SMS" si actualizeaza-l cu cel al Orange.

Asa experiente proaste pot sa am cu Orange in ultima vreme incat ma gandesc tot mai serios sa renunt la abonamentele ce le am cu voi.

Dau mail, anunt de problema, dau mesaj pe Yoxo... aici un alt raspuns-bomba. Efectiv n-ai cu cine sa te intelegi. Astia sunt expertii?
Cred ca o sa imi bag picioarele in tot nelimitatul vostru si mut tot pe Vodafone.

@simple_dreams, vrem să verificăm situația expusă de tine cu colegii noștri. Ți-am trimis un mesaj privat la care te rugăm să ne răspunzi și să ne oferi detaliile de care avem nevoie. Mulțumim.

@simple_dreams, mulțumesc pentru răspuns. Mai avem însă nevoie de cîteva informații, tot în mesaj privat, te rog.

In sfarsit m-a sunat cineva competent din Orange cu care am avut un dialog extrem de placut si am apreciat discutia tehnica si calitatea angajatei, daca ma pot exprima asa.

Mi-as dori sa fie mai multi astfel de oameni in Orange, ca e nevoie mare. Pe scurt, ORO are rutele setate bine, problemele pot fi de la partenerii terti ai serviciilor si chiar de la Telekom, care isi baga coada pe unde nu le mai fierbe oala. O sa le dau si lor un mail.

Nu am reusit sa rezolv nimic amiabil, mai ales cu Telekom, asa ca am facut ieri reclamatie la ANCOM pentru a se stabili a cui e vina, Orange sau Telekom sau ambii ca nu colaboreaza.
Coincidenta sau nu, dupa primirea numarului de inregistrare de la acestia au inceput sa mearga si mesajele problematice.

Asta e, daca nu se poate cu frumosu'.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!