Întrebare fară răspuns

A fost lansat fluxul de portare online direct catre Yoxo, din aplicatie

De azi s-a dat drumul la portarea direct catre Yoxo:

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@simple_dreams, mulțumim pentru postare! Ne-ai luat-o înainte; chiar acum voiam să vă anunțăm J

 

Așteptăm de la voi cât mai multe păreri despre noul flux.

Am incercat eu sa probez noua facilitate, dar nu imi da voie sa portez. :D Trebuie sa vina vreo actualizare la aplicatie? :)

Eu am reusit sa portez un numar de Vodafone PrePay.
Foarte tare tot procesul, am fost uimit cand am descoperit ca trebuie sa inregistrez un selfie video.
Acum, astept sa-mi soseasca prin curier cartela cu numarul temporar pentru a finaliza portarea, am sa revin cu un update.

tomaciprian
tomaciprian

tomaciprian

User level
Nivel
3
2372 / 5000
puncte
Custom field 2
tomaciprian

Ceva ce yoxo nu va schimba prea curând legat de "cont/conturi", iar aceasta îmi amintește de un episod recent al Orange. Păi dacă ar fi să schimb numerele Yoxo ca pe șosete, de ce e necesar câte un cont la fiecare număr???? De parcă la fiecare cont bancar ai atașa un alt CNP... Faceți ceva dragilor cu acest aspect pentru că e groasă.

+ o lună moka la portare

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut tuturor!
Ne bucurăm că ați observat noua funcționalitate la care au lucrat colegii noștri, portarea 100% digitală, direct din aplicația YOXO.
Tocmai ce s-a început distribuția aplicației și unii dintre voi s-ar putea să nu o vadă chiar în primele zile. Vă invităm să vă instalați ultima versiune a aplicației din stores. Dacă nu vedeți încă mesajul care anunță portarea, vă rugăm sa aveți un pic de răbdare, va ajunge cât de curand și la voi.
Mulțumim.

Salut,

Ați remarcat foarte rapid schimbarea. Ce fain :)

Lucrăm la rafinat acest flux și este o versiune beta, mai are să crească și să se coacă.

Dacă faceți o portare în aplicație, nu ezitați să ne povestiți ce vi s-a părut clar, unde ați mai fi avut nevoie de clarificări și ce anume ați mai vedea util pe tot parcursul procesului. Suntem cu urechile ciulite!


Obiectivul nostru este ca fluxul să fie 100% digital, mereu în controlul vostru.

@IoanaA lucrurile stau cam ca în fotografia atașată... puteți gândi un sistem de gamification și-l botezați }{O}{O

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Am deja un cont de Yoxo (inactiv), aș porta un număr, dar e nevoie de cont nou. Păi să fac un cont nou când am deja unul doar pentru a porta un număr???? Motivare: Yoxo se va adapta la mine, nu eu la Yoxo. Simplu. Mai aștept, răbdarea fiind una dintre virtuțile pierdute ale omenirii.

Astazi am mers la orange shop Galati, cu numarul meu din reteaua digi ca sa fac portare.. Colegul Marian mi-a spus ca nu ma pot porta direct din Digi pe yoxo si m-a pus sa cumpar un sim nou.. am platit 30 ron mi-a activat fara sa ii cer o optiune de 6 euro si mi-a spus ca dureaza portarea pana in data de 5 Mai.
Am iesit din orange shop am sunat la call center, am discutat cu Maria P cerandu-i sa gasim o solutie sa imi pot porta si restul numerelor ( abonamente DIGI ) pana la sfarsitul lunii sa pot beneficia de oferta cu 19 ron..
M-a asigurat ca daca imi cumpar sim-uri provizorii si le activez pot face portarea imediat si cand se va termina procesul de portare automat sim-urile provizorii dispar si numerele mele din DIGI raman in YOXO..
M-am intors iar in Orange shop unde m-a preluat alta colega, am activat doua sim-uri noi, le-am facut incarcare, (automat s-au activat optiunile de 6€ automat) am facut procesul de portare.
Fratele meu intre timp a inceput procesul de portare directa din abonamente reteaua digi in yoxo fara a plati nimic si a beneficiat si de o luna de de abonament Yoxo gratuit la fiecare numar de telefon.
Deci unde exista corectitudinea?
CONCLUZIE: Intr-un final se putea face portare direct din abonamentele DIGI pe YOXO fara nici un cost si cu cate o luna de abonament gratuit.
Sa vedem acum cine va suporta cheltuiala.. facuta de mine din vina angajatilor orange

@nemultumit: astfel de ”binefaceri” obișnuiesc să facă toți ”marii” experți în vânzări din magazinele Orange, partenere au ba. Dacă mergi la el fără să facă o vânzare.... și-a pierdut timpul degeaba (pentru el). Pentru tine trebuia doar să știi experiența fratelui tău și să nu accepți altfel decât s-a procedat în cazul lui. Cât privește partea de Yoxo, stai liniștit că nu e grabă. Yoxo de 19 lei dacă revine la 25 de lei dispare subit. Din octombrie tot sperie pe cei slabi de înger că ”perioada e limitată”. Adevărul e că ceva supraestimat nu se va vinde dacă supra-licitează.
Deci revino cu un status al situației tale sau reia procesul de portare cu cei de la Yoxo sau Orange (nu în Shop) pe considerentul că: - SIM-ul blank e GRATUIT, nu contracost. - Taxarea (de parcă ai fi activat un prepay) nu e valabilă în cazul abonamentelor; - O soluție ar fi și transferul creditului pe cont, și bineînțeles, nu uita de acea promă lună gratuită.
Revino cu noutăți despre statusul soluționării problemei.

Eu cred că este încă o posibilitate pentru doritori, iar ei și doar ei pot decide ce este mai bine.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Astăzi s-a finalizat și la mine portarea unui număr de Vodafone PrePay în YOXO, mult mai repede decât intervalul orar care era menționat în SMS.
Aștept eSIM + o opțiune cu 5G și mă mut și cu numărul personal în YOXO, până atunci rămân în continuare la abonamentul "clasic", FUN 8.

tomaciprian
tomaciprian

tomaciprian

User level
Nivel
3
2372 / 5000
puncte
Custom field 2
tomaciprian

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!