Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Cum aflu parola orange thank you dacă am doar tv și nu am voce?
Salut!
Ca si pentru abonamentele de voce, parola initiala este formata din cele 6 cifre ale seriei de buletin ale titularului de contract (nu din CNP!) pentru persoanele fizice si din ultimele 6 cifre ale CUI-ului, pentru persoane juridice.
Alte răspunsuri
Salut!
Ca si pentru abonamentele de voce, parola initiala este formata din cele 6 cifre ale seriei de buletin ale titularului de contract (nu din CNP!) pentru persoanele fizice si din ultimele 6 cifre ale CUI-ului, pentru persoane juridice.
Indiferent de servicii, că ai TV, voce sau internet parola pentru OTY are același format din cele 6 cifre: fie din seria de CI (la persoane fizice), fie din ultimile 6 cifre din CUI (CIF) la (persoane juridice).
Și dacă e schimbată și nu o mai țin minte, cum o schimb?
Salut, Yulyan19! Bine ai venit în Comunitate!
Dacă nu îți amintești parola, o poți modifica din contul My Orange (accesat pe desktop/ laptop sau din browser de pe telefon, nu din aplicația mobilă), secțiunea setări cont - parola Orange.
Să ne spui dacă ai reușit.
Tot nu merge. Îmi spune că nu-i corecta parola. Nu reușesc nici cum
@Yulyan19, unde încerci să introduci parola nouă? Poți atașa, te rog, o captură de ecran din My Orange (fără date personale)?
Aici și parcă am mai găsit undeva
Uite în captura de mai jos.
Sau poți apela la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange"
Eu nu am număr de telefon Orange. Doar abonament tv și internet
În cazul acesta, în care ai schimbat-o și n-o mai știi și nu ai un număr de voce Orange, va trebui să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți.
Dar, de curiozitate, prima dată cum ai schimbat-o?
Am avut abonament la Orange, apoi m-am portat la Digi
Yulyan19 a răspuns
DanielaH a răspuns
Yulyan19 a răspuns
DanielaH a răspuns
Yulyan19 a răspuns
DanielaH a răspuns
Yulyan19 a răspuns
DanielaH a răspuns
Yulyan19 a răspuns
Jay a fost desemnat cel mai bun respondent
FLo1 a răspuns
FaraUnID a răspuns
Jay a răspuns
Radoi Eugen a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.