Întrebare cu răspuns(uri)

Cum aflu parola orange thank you dacă am doar tv și nu am voce?

Cum aflu parola orange thank you dacă am doar tv și nu am voce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Ca si pentru abonamentele de voce, parola initiala este formata din cele 6 cifre ale seriei de buletin ale titularului de contract (nu din CNP!) pentru persoanele fizice si din ultimele 6 cifre ale CUI-ului, pentru persoane juridice.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (7)

Da (3)

30%

3 membri au votat cu DA

7 membri au votat cu NU

30% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Ca si pentru abonamentele de voce, parola initiala este formata din cele 6 cifre ale seriei de buletin ale titularului de contract (nu din CNP!) pentru persoanele fizice si din ultimele 6 cifre ale CUI-ului, pentru persoane juridice.

  • Daca esti persoana fizica cele 6 cifre din seria și numărul actului de identitate (nu din CNP). Spre exemplu daca seria actului tau de identitate este de forma serie AB numar 123456, acel 123456 va fi parola OTY.
  • Daca esti persoana juridica ultimele 6 cifre ale CUI-ului

Indiferent de servicii, că ai TV, voce sau internet parola pentru OTY are același format din cele 6 cifre: fie din seria de CI (la persoane fizice), fie din ultimile 6 cifre din CUI (CIF) la (persoane juridice).

Salut, Yulyan19! Bine ai venit în Comunitate!
Dacă nu îți amintești parola, o poți modifica din contul My Orange (accesat pe desktop/ laptop sau din browser de pe telefon, nu din aplicația mobilă), secțiunea setări cont - parola Orange.
Să ne spui dacă ai reușit.

@Yulyan19, unde încerci să introduci parola nouă? Poți atașa, te rog, o captură de ecran din My Orange (fără date personale)?

Uite în captura de mai jos.
Sau poți apela la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange"

În cazul acesta, în care ai schimbat-o și n-o mai știi și nu ai un număr de voce Orange, va trebui să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți.
Dar, de curiozitate, prima dată cum ai schimbat-o?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!