Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] *100# nu mai functioneaza dupa dezactivare YOXO

Dupa ce am dezactivat YOXO si am revenit la prepay nu-mi mai functioneaza *100#. Imi zice "Serviciul este indisponibil. Pentru informatii despre contul tau Yoxo te rugam sa accesezi Yoxo Messenger din aplicatia dedicata.". Cum pot rezolva aceasta problema? Au trecut 6 zile de la dezactivarea YOXO.

ionutr
ionutr

ionutr

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
ionutr
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Da, am incercat. Nu s-a schimbat nimic.

ionutr
ionutr

ionutr

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
ionutr

Luna trecuta, am renuntat si eu la un abonament YOXO,iar numarul l-am trecut pe prepay. Din primul minut, de cand am trecut numarul pe prepay, imi functiona *100#, *133#,etc fara problema.

*133# imi functioneaza si mie. Doar *100# nu functioneaza

ionutr
ionutr

ionutr

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
ionutr

Cel mai probabil trebuie resetat ceva pe cont si refacuta asocierea numarului de telefon cu serviciul SelfCare dat fiind faptul ca ai fost schimbata platforma, din post-pay in pre-pay.

Si in cazul abonamentelor, in momentul in care sunt efectuate modificari pe cont (aka repozitionari) trebuie refacute legaturile dintre numarul de telefon serviciile de Cloud, TV Go, MyOrange, etc.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Mi s-a resetat serciciul *100# Selfcare si merge acum.

ionutr
ionutr

ionutr

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
ionutr

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!